Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ook Efkes Voorstellen


Bixx

Aanbevolen berichten

Aangezien ik hier al twee topics gepost heb, lijkt het mij wijs om  mij ook efkes voor te stellen,.

Ik ben Chris, 44 jaar en motard in hart en nieren...ik rij al jaren met een beemer K100 en R1100RS  en heb twee jaar geleden voor mijn dochter als ze 16 werd een Vespa LX gekocht.

Door ondertussen zelf af en toe is met mijn dochter haar brommerke te rijden heb ik de smaak te pakken gekregen voor Vespa en heb ik mij verleden week getrakteerd op een vespa GTV 300 Montenapoleone in het kader van mijn midlifecrisis die blijkbaar maar blijft aanslepen... <_<   Als tegenprestatie heb ik mijne R1100RS verkocht om het thuisfront een beetje content te houden.

Ik woon en werk in Beveren Waas.  Ik hoop hier wat tips en tricks op te steken en zal waarschijnlijk af en toe ook wel met vragen afkomen.  Zoals een wijs man ooit zei:  Domme vragen bestaan niet, domme antwoorden daarentegen... :D

Als ge dus ne zwarte gtv 300 met reflecterende checkerbestickering opzij en vanvoor tegenkomt en der zit ene op met een oranje fluo systeemhelm, dan moogt ge altijd zwaaien.  Toeteren heb ik nie graag !

 

groeten en hopelijk tot een van dees dagen ergens

 

 

post-7103-0-77809800-1383844167_thumb.jp

Link naar reactie

Hallo, ik ben al heel heel heel lang mijn midlifecrisis voorbij en nog steeds vespafanatieker en rij nog steeds met mijn beestje ( zoals nero het zo mooi verwoord ) Als ik sterf wil ik weerkomen in een vespa. Groetjes olympium

Toch ni in een GS150? Tenzij er een mooi jong ding op rijdt. :)

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...