Jump to content
Vespaforum.be
PVK_Vespa

Sneak Preview - New Model Vespa?

Recommended Posts

aha komt er goed uit ... hij heeft een superieure vering en dat is iets waar de Fransen wat van kennen, ik denk dan aan het lelijk eentje :)

en de prijs het zelfde als voor een LX ... .

Edited by Marc T

Share this post


Link to post

ALS ik moet kiezen tussen de LX en den deze is mijn keuze snel gemaakt!

 

Groetjes, nero.

Share this post


Link to post

Als je een schuiver maakt met zo'n ding, zal de bil nog niet makkelijk te fixen zijn, met dat randje!

Share this post


Link to post

Als je een schuiver maakt met zo'n ding, zal de bil nog niet makkelijk te fixen zijn, met dat randje!

 

Een randje meer of minder... :D

 

Groetjes, nero.

Share this post


Link to post

Heb er gisteren ééntje test gereden bij een bevriende dealer. Eerste indruk, een kopie van een kopie van de LX. Afwerking van de stuurkap aan de remhendels oogt wat goedkoop. Net zoals de uitlaat en hitteschild.  Billen zijn precies wat ingevallen. Een valpartij zal nog iets duurder zijn bij herstel en dit door de vorm in de billen. Hij rijd vrij goed, in 50 cc versie dan toch. Jammer dat het niet kouder was. Want ik was benieuwd of hij bij een koude motor (de eerste kilometer) ook zo nukkig zou reageren of de LX. Motor schijnt dezelfde te zijn als de Piaggio Fly (het is niet voor niets familie). Prijs van de onderdelen schijnt ook goed mee te vallen. Net zoals de nieuwprijs heel goed meevalt voor een nieuw Vespa modelletje. Als ze naast elkaar staan lijkt de LX wat meer "sympathiek" en was de LX meer een damesmodel. Verkopen zal hij zeker, want er zijn er altijd die met die nieuwste Vespa gezien willen worden, enkel om de buren. En Vespa kan dit goed gebruiken. Want behalve de verplichte af te nemen exemplaren van de 946 door de dealers om de toonzaal op te smukken. Zijn er van de 946 nog maar héél weinig effectief verkocht. Verkoopprijs 9000 € > Cilinderinhoud (125 cc) > en gebruiksgemak zijn daar niet vreemd aan !

Share this post


Link to post

50cc viertakt  gaan ze allemaal de eerste 500m (geef of neem een meterke) niet echt "goed" rijden. Als ze even warm gedraaid zijn dan is dit gewoon voorbij.

Het ene merk heeft het al meer dan het andere , nochtans is de vespa een van de betere (samen met de sym mio)

 

Dat stuur , die grijze stukken hadden ze beter in het kwkleur gestoken en die spiegels met die rubbers waardoor je de arm ziet vind ik nu ook niet design.

Dashboard is wel geslaagd vinnek

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...