Marc T Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 aha komt er goed uit ... hij heeft een superieure vering en dat is iets waar de Fransen wat van kennen, ik denk dan aan het lelijk eentje en de prijs het zelfde als voor een LX ... . Link naar reactie
nero Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 ALS ik moet kiezen tussen de LX en den deze is mijn keuze snel gemaakt! Groetjes, nero. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 Als je een schuiver maakt met zo'n ding, zal de bil nog niet makkelijk te fixen zijn, met dat randje! Link naar reactie
nero Geplaatst: 25 november 2013 Delen Geplaatst: 25 november 2013 Als je een schuiver maakt met zo'n ding, zal de bil nog niet makkelijk te fixen zijn, met dat randje! Een randje meer of minder... Groetjes, nero. Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 26 november 2013 Delen Geplaatst: 26 november 2013 Prachtig modelleke ... En het noemt nieuwe primavera ... omdat het nieuw is ... Link naar reactie
lind Geplaatst: 8 december 2013 Delen Geplaatst: 8 december 2013 Heb er gisteren ééntje test gereden bij een bevriende dealer. Eerste indruk, een kopie van een kopie van de LX. Afwerking van de stuurkap aan de remhendels oogt wat goedkoop. Net zoals de uitlaat en hitteschild. Billen zijn precies wat ingevallen. Een valpartij zal nog iets duurder zijn bij herstel en dit door de vorm in de billen. Hij rijd vrij goed, in 50 cc versie dan toch. Jammer dat het niet kouder was. Want ik was benieuwd of hij bij een koude motor (de eerste kilometer) ook zo nukkig zou reageren of de LX. Motor schijnt dezelfde te zijn als de Piaggio Fly (het is niet voor niets familie). Prijs van de onderdelen schijnt ook goed mee te vallen. Net zoals de nieuwprijs heel goed meevalt voor een nieuw Vespa modelletje. Als ze naast elkaar staan lijkt de LX wat meer "sympathiek" en was de LX meer een damesmodel. Verkopen zal hij zeker, want er zijn er altijd die met die nieuwste Vespa gezien willen worden, enkel om de buren. En Vespa kan dit goed gebruiken. Want behalve de verplichte af te nemen exemplaren van de 946 door de dealers om de toonzaal op te smukken. Zijn er van de 946 nog maar héél weinig effectief verkocht. Verkoopprijs 9000 € > Cilinderinhoud (125 cc) > en gebruiksgemak zijn daar niet vreemd aan ! Link naar reactie
marcdax Geplaatst: 9 december 2013 Delen Geplaatst: 9 december 2013 50cc viertakt gaan ze allemaal de eerste 500m (geef of neem een meterke) niet echt "goed" rijden. Als ze even warm gedraaid zijn dan is dit gewoon voorbij. Het ene merk heeft het al meer dan het andere , nochtans is de vespa een van de betere (samen met de sym mio) Dat stuur , die grijze stukken hadden ze beter in het kwkleur gestoken en die spiegels met die rubbers waardoor je de arm ziet vind ik nu ook niet design. Dashboard is wel geslaagd vinnek Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.