Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dagelijkse Post


Kwespa

Aanbevolen berichten

Hallo Vepisten,

 

als neofiet op dit forum wil ik me ook wel even voorstellen.  Sinds begin september is mijn vrouw in het bezit van een LXV 125, ikzelf van een GTS 300.

Onze bedoeling is om op vrije dagen te relaxen via een toerke op onze Vespa.  We zijn er nog niet uit of we ons ook aansluiten bij een club.

Vooral interesse om ritjes te doen via kleine wegen en dus op zoek naar info over de verschillende mogelijkheden voor de installatie van een GPS, zonder dat deze opvalt of beschadiging aanbrengt.  Dit forum moet ons zeker al een hele stap verder helpen.

 

Ciao

Kwespa

Link naar reactie

Welkom samen, op dit forum, dat een waaier aan nuttige info te "grabbel" heeft. zodat jullie je tijdens de "donkere dagen" niet zullen vervelen en gretig zullen verlangen naar

 

het mooie voorjaar, om de geplande ritjes met de "opgedirkte" Vespa's te gaan toeren, langs onbekende paadjes en bezienswaardigheden. het leven is mooi :) . ..CIAO !!

Link naar reactie

Dag Kwespa,

ik peins dat een gps monteren op je vespa altijd zal opvallen. Je kan hem nergens inbouwen én... ..  iedere keer dat je afstapt en tien meter van je vespa wegstapt = demonteren. Allee, toch als je hem zelf nog wilt gebruiken  :rolleyes: (+de houder demonteren!)

de meest gebruikte methode is gebruik maken van de 'ram-mount' en de elec-aansluiting, altijd een zekering ertussen plaatsen.

Ik steek hem bij momenten in mijn binnenzak en gebruik enkel de oortjes. Je gebruikt dan wel enkel de batt en je laad het toestel niet tergelijkertijd trg op, daar moet je dan wel rekening mee houden.

Mvg, Luciano

 

http://www.ram-mount.be/nl/%C2'>

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo, ik heb mijn GPS onder het stuur gemonteerd in een gesloten bakje met een waterdicht deurtje met een venstertje. Bij stuurblokkade staat dit voor de GPS en niets is uitneembaar of af te breken. Het geluid met Bluetooth in de helm is toch belangrijker dan het beeld dat toch zeer helder te zien valt. Groetjes olympium

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...