Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
Thibo

Uitlaat Ook Onder 50Cc

Recommended Posts

Ben nieuw op dit forum en heb een vraagje,

Ik heb een Vespa s 50cc sport in het matzwart maar ik zou daar graag een nieuwe uitlaat opzetten die een mooier lawaai heeft, zoals een Remus of iets in die aard.

Nu is mijn vraag bestaan er zo'n uitlaten voor 50cc want als ik een zoek is dat allemaal voor een 125 of 300 cc ? Of passen deze ook op een 50cc ?

Alvast bedankt

da past !

Tot nu toe heb ik nog niet geweten dat de aansluiting op de cilinder dezelfde is van een 50 en een 125cc

Normaliter is de buis van een 50 dunner van diameter dan van een 125cc.

Vooraleer je besteld,eerst is aan uwe garagist vragen om zeker te zijn.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Lure
      Voor VBB2T, waar geraak ik aan een GULF striping voor mijn wesp. 

• By jeroen88
      Heren,

ik ben bezig met opbouw motor Vespa Vgl1t met Pinasco 160cc reed valve, bollag expansie uitlaat, carbu cp23.
      kan iemand mij helpen met te zeggen welke hoofsproeier er best gestart word?
      gr
      jeroen
    • By Mathiwesp
      Pinasco airbox te koop. Nieuw in doos. 30 euro. Nieuwprijs 56 euro. Zonder automatische smering.

• By vvl
      Te koop tomtom vio in zg staat met alle toebehoren. Eenvoudig te monteren op spiegel. Werkt via Bluetooth met gsm.
      Af te halen in Genk. Alle accessoires erbij.

• By ich_kw
      ik ben op zoek naar gebruikte/verweerde handvaten voor op een VNA te zetten. Heeft er iemand nog iets liggen? Geen nieuwe, die kan ik evt zo bestellen maar passen niet bij het geheel.
      Is het trouwens normaal dat de linkse kant dikker (26mm?) is dan de rechter kant (24mm?), op gevoel scheelt dat mijn inziens wel een paar milimeter.
      Mvg, Ich
  • Create New...