Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lx 125 Touring


Lesten

Aanbevolen berichten

Hallo Vespafans,

 

Ik ben 38 en denk er al jaren aan om een vespa te kopen. Ik volg ook al een tijdje het forum.

 

Wat denken jullie van een LX 125 Touring voor een leek (zeker op technisch vlak) zoals ik die de vespa zou gebruiken om bij droog weer zondagsritjes te rijden plus (nu en dan) woon-werkverkeer (woon slechts op 3 km van het werk). Zou ook graag met mijn partner er nu en dan samen mee willen rijden.

 

Ik dacht eerst aan een vespa S 125 cc gezien ik zo'n type eens had gehuurd voor een namiddag en dit goed is bevallen; thans ben ik geïnteresseerd in een LX 125 gelet op een een promotie.

 

Alvast bedankt voor jullie eventuele tips.

 

Beste groeten,

 

Lesten.

Link naar reactie

Ik zou persoonlijk ook kiezen voor een GTS. want als je een tijd met een LX gereden hebt, dan verlang je misschien naar een GTS.

 

Het is niet omdat de LX-touring in promotie staat , dat het een uitstekende kans is om nu een Vespa aan te schaffen.

 

Alleen als je zeker bent dat je tevreden bent met een LX, dat je hem mooi vind en dat je de juiste keuze hebt gemaakt. kopen ! want er gaat niets boven een tevreden mens :) 

 

Een LX is relatief onderhoudsarm en zeker geen slechte keuze, waarvoor je hem gaat gebruiken. maar overweeg en vergelijk ook met een ietwat duurdere GTS. succes met de keuze !

Link naar reactie

Inderdaad best vergelijken en oppassen met bepaalde promoties. Best op de papieren het bouwjaar bekijken want het kan zijn dat het showroommodel al lang in de showroom staat. De motoren zijn de laatste jaren wat veranderd. Als je niet met een ouder model wil rijden...

Link naar reactie

Dank voor de reacties en de tips.

Heb vandaag een gts 125 super getest. Is inderdaad wat anders dan een lx of s. De gts lijkt mij heel wat degelijker maar tegelijk minder vinnig en minder handelbaar. Zal nog eens goed nadenken maar met een aankoop van een gts kan je toch niet echt missen denk ik dan. Er zou een korting mogelijk zijn van 300 EUR op de gts...

En dan nog het kleur voor een gts wit rood of zwart? Moeilijk, moeilijk; de drie kleuren zijn niet mis..,

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...