Jump to content
Vespaforum.be
nero

Appellation Calvados

Recommended Posts

Ok maar nu heeft hij wel een helm zoals die booster gastjes en dat is toch ook "cool" ???!!! :-)

Nu nog ne plastieken vespa! :D

Groetjes, nero.

• Like 1

Nu nog ne plastieken vespa! :D

Groetjes, nero.

Dat durft ge niet ! :-):-)

• Like 1

Da past ni bij mijn imago! :)

Ja ik dacht ook al dat ge liever in een kuil vol met dirupo's word gegooid dan dat ge 5km met een moderne vespa zult rijden :-)

• Like 1

I love strikskes! :D

Edited by nero
  • Like 1

Hallo "Nero" mooi verslag en leuke foto's.  Niet makkelijk als je alleen op stap bent om dan 's avonds nog dit typwerk te willen doen.  Maar de lezer merkt dat je meer dan genoeg ervaring hebt.  Respect en bewondering zijn hier meer dan gepast. 

• Like 1

Heb dit verslagje niet elke avond geschreven (had geen portabel mee), maar bij thuiskomst op 1 dag, te zien aan  de vele schrijffouten.

Groetjes, nero.

Nero zijn avonturen/verhalen zijn altijd leuk om te lezen en te herlezen ;)

• Like 1

idd leuk avontuurtje zo te horen en mooie beelden, spijtig da ge geen foto's hebt kunnen nemen van die olifant.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By JoinkeGTS
      Al enkele keren reclame gekregen van Beeline. Zijn er hier mensen die dit reeds gebruiken en wat zijn de ervaringen? Vervangt wellicht niet een standaard gps maar lijkt me wel iets handig.
    • By Picardbear
      Hallo,
      ik zou graag deze zomer met de vespa een roadtrip maken doorheen het zuiden van spanje. Zijn er hier leden die dit al eens gedaan hebben? En zijn er belangerijke dingen om op te letten tijdens een roadtrip?
      Info over mooie stadjes, plaatsen met uitzicht zijn zeker ook welkom, evenals routes.
      alvast bedankt.
    • By timve
      Ik heb een aanhangwagen te koop voor vespatransport.  zo goed als nieuw.  Voor een goed bod is hij van jou. richtprijs 320 euro.
      kleine wielen maar zeer stevig model met torsieas.  Heb er recent nog een 210 kg wegende moto mee verplaatst. 

• By BS
      Ik ben opzoek naar een tweedehands zadel vr SS180. Iemand een zadel op overschot?

• By nero
      1ste bepijlde rit Classic Vespa Club Geraardsbergen
      Datum: 05/28/17 09:00 to 05/28/17 18:00

Op 28 mei organiseert Classic Vespa Club Geraardsbergen haar eerste officiële rit doorheen "Le Pays Des Collines". 
      Iedereen, ook de "moderne" vespa's zijn welkom! 
      Meer info op de flyer en onze website!
      http://www.classicvespaclubgeraardsbergen.be/uncategorized/1ste-officiele-bepijlde-rit-28-mei-2017/
      Tot dan! 
      Groetjes, nero. 

1ste bepijlde rit Classic Vespa Club Geraardsbergen
  • Create New...