Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rijden In De Stad: Respro Techno


JurVek

Aanbevolen berichten

Ik rijd elke dag met mijn wesp naar het werk in Brussel (65 km/dag). 

Gezien ik de tunnels neem, was het vaak puffen om zo snel mogelijk uit de konijnenpijpen en de stad te raken.  Na een tijdje smaak je gewoon de uitlaatgassen in je mond.

 

Sinds deze week rijd ik met een Respro Techno op. 

Man!  Wat een verschil!  Géén stank meer, geen vieze smaak.
 

Het is de eerste dag wat wennen aan de zuurstofflow en de pasvorm, maar daarna gaat het super!


Zéker een aanrader!

respro-sportsta-mask-with-helmets.jpg
 

Link naar reactie

Ik gebruikte dat jaren geleden al op mijne velo wanneer ik int stad ging streeten: idd goe gerief, alleen beetje lastig als je buiten adem bent ;-) ps op tijd de filter vervangen!

Hoe lang deed jij met zo'n filter, Krikke?  Deze zijn wel prijzig, niet?  Kocht me twee reserve filters voor 17 euro.

Link naar reactie

Iets in mij zegt mij...dat dat gewoon een gemaskeerd stofmasker is,,,maar soit 'tziet er wel fak uit ;)

CHEERS

Ik sluit niets uit natuurlijk, maar ik heb toch wel meer vertrouwen in het spul.  Deze Britten maken meer dan alleen dit type masker.  Zo leveren ze ook aan de medische sector.  

Wat het ook is, ik merk wel dat ik de uitlaatgassen in de konijnenpijpen in Brussel niet meer ruik en ook geen hoofdpijn meer heb als ik van Wet tot achter Koekelberg door de tunnels reed. :)

 

http://respro.com/pollution-masks/mask-selector 

Link naar reactie

Hoe lang deed jij met zo'n filter, Krikke?  Deze zijn wel prijzig, niet?  Kocht me twee reserve filters voor 17 euro.

Ik kan er geen exacte tijd op plakken, maar op de fiets zal de filter sneller vervangen moeten worden. Als je zoals ik gelijk nen halve zot fietst zweet je harder en adem je zwaarder(of zeveren) :-)

Ze zijn idd niet echt goedkoop maar ik geloof dat je ze toch ne keer kon wassen...(lang geleden dat ik het nog gebruikte)

@ Dax: als ge zo door 't stad vliegt op uwe velo hedde wel veel bekijks :-)

@ Geert: ik kocht ze jaren geleden in Brussel(toen nergens anders te krijgen) maar online mag dat nu geen probleem zijn.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...