Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vraag Plaats Framenummer Vespa Vna2T


Vespa VNA2T

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een vespa op het oog. Het gaat om een vespa 125cc VNA2T091476 van het jaar 1958.

Klopt het dat de framenummer op deze plaats onder het bagageruimte geslagen is?

Klopt het lettertype?

Is het mogelijk dat iemand eens een foto van zijn framenummer die zich hier ook bevind mailt?

 

Alvast bedankt...

 

Mvg,

Bart

 

 

Link naar reactie

Bedankt voor je reactie.

Nog een vraagje: moet er normaal geen tussen VNA2T * 091476 het sterretje niet zijn ingeslagen?

Op het roos inschrijvingsbewijs staat dit ook niet. Moet dit op deze kaart ook niet staan?

 

Een foto van een gelijkaardig framenummer (op die plaats) zou ik wel appreciëren. Dan kan ik deze nummer eens goed bekijken.

 

Alvast bedankt om me een beetje wegwijs te maken

Link naar reactie

Bedankt voor de reaties...

 

De framenummer (is onduidelijk) komt wel overeen met op het roze inschrijvingsbewijs. Maar ik zou graag weten of de framenummer origineel is of er later is ingeklopt.

 

  1. Daarom zou ik eens  graag een horen of origineel een sterretje  tussen VNA2T * 091476  is ingeslagen of niet?
  2. Op het roos inschrijvingsbewijs staat dit sterretje ook niet. Staat dit er normaal wel op?

 

Een foto van een gelijkaardig framenummer (op die plaats) zou snel duidelijkheid brengen. Hopelijk wil iemand dit doen voor me?

 

Groeten,

Bart

Link naar reactie

Jan, ik vind het erg kort door de bocht van je... Ik weet ook wel dat wanneer de framenummer en de nummer op het roos inschrijvingsbewijs overeenstemmen ik de Vespa kan inschrijven.

 

Ik wil gewoon weten hoe deze nummer er dient uit te zien. Dan weet ik of er in de nummer die er indertijd in de fabriek is ingeslagen, er een sterretje in de framenummer hoort te staan.

 

Hopelijk kan/wil iemand me een antwoord geven?

 

Groeten,

Bart

Link naar reactie

als de nummer overeenkomt, en hij staat in de chassis is't toch kleir zeker? standaard staat er tussen prefix en nummer een sterreke, en erachter ook

maar als da nu ni is, isda dan een probleem?

als die scooter voor de rest technisch in orde is, en optisch naar uw goesting, isdat toch het belangrijkste?

 

offtopic: als ik die scooter moest verkope, en gij begint over een sterreke, dan verkoop ik die scooter zelf nimeer, maar jaag ik u gewoon van men hof

 

groetjes

Link naar reactie

misschien helpt dit je iets verder met je vraag http://www.scooterlounge.com/vespa/reference-library/vespa-vin-number-location.shtml

Je kan natuurlijk ook even google Vespa vin of chassisnummer ingeven en dan deze resultaten bekijken.

Niet iedereen zet graag zijn vin nummer zo maar op het internet.

Groeten,

Rudi

Link naar reactie

misschien helpt dit je iets verder met je vraag http://www.scooterlounge.com/vespa/reference-library/vespa-vin-number-location.shtml

Je kan natuurlijk ook even google Vespa vin of chassisnummer ingeven en dan deze resultaten bekijken.

Niet iedereen zet graag zijn vin nummer zo maar op het internet.

Groeten,

Rudi

wideframe staat er niet bij

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...