Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
jeffreyvdp

Hobbelend Gevoel Bij Vertrek Van Nul

Recommended Posts

beste mensen, wanneer ik van stilstand vertrek dan hobbeld mijn vespa, kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen veroorzaken of wat ik eraan kan doen ?

alvast bedankt

het is een gts 125 met carbu, heeft enkel 1400km , het ligt niet aan het band ,het heeft te maken met de koppeling...

Ik probeer een foto op mijn profiel te zetten maar lukt niet , de foto is te groot en weet niet hoe hem te verkleinen...

ik heb het ook gehad met mijn gts. was de koppeling die een beetje grippeerde door het eerste sleet. Is na paar 100 km terug over gegaan. 

het is een gts 125 met carbu, heeft enkel 1400km , het ligt niet aan het band ,het heeft te maken met de koppeling...

Ik probeer een foto op mijn profiel te zetten maar lukt niet , de foto is te groot en weet niet hoe hem te verkleinen...

stuk van de foto knippen? ;)

wat betreft het hobbelen, wat bedoel je daar juist mee, schokkend vertrekken of... ?

Dat is door de koppeling, zou ik me niet te veel zorgen over maken.

Heb ik ook al gehad met de mijne. Soms komt het terug, soms is het weer weg.

Dat is door de koppeling, zou ik me niet te veel zorgen over maken.

Heb ik ook al gehad met de mijne. Soms komt het terug, soms is het weer weg.

Heb idd ook soms, is volgens mij ook het aangrijpen van de koppeling, stoort mij niet echt...

Heeft misschien met wat stof of luchtvochtigheid te maken.

Misschien het stof verwijderen en de sliders in de koppeling wat smeren. Het kan zijn dat er een paar niet onmiddellijk ingrijpen en dat je riem dan schokkend doorslipt.