Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Tip : Kost Verzekering Px 150


stefano px

Aanbevolen berichten

tip voor iedereen die vind dat ie (te)veel betaalt - mijn verzekering voor een PX 150 (2007) kost ongeveer 90 EUR per jaar - het best wat je kan doen is bij een aantal maatschappijen onderhandelen en wat blufpoker spelen

good luck

PS : ik ben 40-plusser - jongeren zullen waarschijnlijk wat meer moeten betalen 

Link naar reactie

je vergeet er bij te vermelden dat je waarschijnlijk nog andere verzekeringen bij deze makelaar hebt afgesloten? Auto, brand, familiale, ...?

Ik heb geen auto en ben nog thuis wonende, en heb enkel mijn Vespa's op eigen verzekering. Bijgevolg betaal ik dus meer dan 300 EUR/jaar

Link naar reactie

voor een goedkope verzekering voor je scooter 1 adres, groep alpha, zeker als je meerdere scooters te verzekeren hebt

 

http://www.groep-alpha.com/index.php?option=com_content&view=article&id=84&Itemid=97

Ook wel bij vermelden dat je daar nog één andere verzekering moet bijnemen om te kunnen genieten van die voordelige verzekering (auto, brand of familiale of andere).

Link naar reactie

Ook wel bij vermelden dat je daar nog één andere verzekering moet bijnemen om te kunnen genieten van die voordelige verzekering (auto, brand of familiale of andere).

 

Klopt Erix, maar grappige is dat die extra verzekering ook weer beter prijs was dan waar ik zat. Dubbel gewonnen !

Link naar reactie

Klopt Erix, maar grappige is dat die extra verzekering ook weer beter prijs was dan waar ik zat. Dubbel gewonnen !

 

das inderdaad juist, ik ben ondertussen met al mijn verzekeringen naar daar verhuisd

Link naar reactie

je vergeet er bij te vermelden dat je waarschijnlijk nog andere verzekeringen bij deze makelaar hebt afgesloten? Auto, brand, familiale, ...?

Ik heb geen auto en ben nog thuis wonende, en heb enkel mijn Vespa's op eigen verzekering. Bijgevolg betaal ik dus meer dan 300 EUR/jaar

Dat klopt, ik heb 2 auto's daar verzekerd; voor de rest niks. Maar 300 is volgens mij teveel. 

De eerste offerte van mijn makelaar 4 jaar geleden was 130€, toen heb ik dat naar 75€ onderhandeld. Ondertussen met de jaarlijkse stijgingen zit ik op ongeveer 90. Zeker een aantal maatschappijen aanspreken. Argenta is ook niet duur. Ik zit bij AG. 

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 3 weken later...

@euroscooter je begrijpt toch dat zij de scooters voor een belachelijke prijs verzekeren, omdat Peter zelf een scooteris in hart en nieren is. Als "wederdienst" wordt wel verwacht dat je een andere verzekering neemt.  Ik heb destijds enkel de autovezekering van mijn vrouw genomen, weldra zet ik alles over prijs/service is top.

Link naar reactie

@euroscooter je begrijpt toch dat zij de scooters voor een belachelijke prijs verzekeren, omdat Peter zelf een scooteris in hart en nieren is. Als "wederdienst" wordt wel verwacht dat je een andere verzekering neemt.  Ik heb destijds enkel de autovezekering van mijn vrouw genomen, weldra zet ik alles over prijs/service is top.

Awel Sindo, groot gelijk! Ik zit er ook met bijna alles en altijd goed gediend...

Link naar reactie

AG insurance...

 

Ik zit er wel met alles (2 auto's, 2 Vespa's, huis...)

 

120 Euro voor de PK 50...

80 Euro voor de PX 200 ...

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...