Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Beste Vespalovers


Jakke 70

Aanbevolen berichten

Beste Vespalovers.


Ik zal me toch maar eens voorstellen he. Dit is er in het verleden nog nooit van gekomen. En zit hier toch al een “ tijdje” op het forum.


Ik ben Jan , 42 jaar en woonachtig in Ekeren (Mariaburg) - Antwerpen, echtgenoot van Catherine hier op het
forum.  Ik werk op BASF in een volcontinu shiftsysteem, dus dit wil zeggen dat de vrije weekends spijtig genoeg beperkt zijn.

 

Buiten het Vespa virus heb ik nog wel enkele andere interesses; oa fotografie, fietsen, skiën, buggykiten.


Mijn echtgenoot rijdt nu ondertussen al een 2 jaar rond met haar GTS125. En we hebben ondervonden dat met twee rondtoeren op een GTS wel
lukt, maar bij langere tochten zit de duozit toch niet zo comfortabel.  En wees nu eerlijk, zelf rijden is toch veel leuker.


Dus is er een paar maanden geleden een GTS 300 bij gekomen. Wat een zalig machine ! Ik heb onderaan nog enkele foto's toegevoegd van men schatje.


Ondertussen zit onze Vespa vakantie in Toscane er ook op. Wat een zalig verlofke was dat. PUUR genieten!

We hebben ginder samen met de kids zo een dikke 1400km rondgetoerd op de vespa's. Veel gezien : Siena, Voltera, San Gimignano, Lucca, Pisa,

Firenze, Vada, Colle di val d’elsa, de Chiantiroute en natuurlijk Pontedera niet vergeten met het Vespa museum.


Greetz Jakke


Vespa_Jan_3-kopie_zps5a693be6.jpg

 

_DSC0368_zps0e622c56.jpg

 

_DSC0386-1_zps7cfdbb59.jpg

 

_DSC0723_zps4ed7cafa.jpg
 

Link naar reactie

Welkom Jakke, op het Vespa-forum dat al redelijk bekend voor jou is...

 

Proficiat met je 300 SS...prachtige foto's trouwens...

 

Toscanië: mooie bestemming...fijn dat je naar de geboorteplek bent geweest van jullie "schatjes"... :wub:

 

Nog vele plezierige ritjes...ciao !!!

Link naar reactie

heb ook een mooie trip gemaakt deze zomer ... 2750 km in totaal heen en terug Avignon.

kicken is dat ...

buiten de vespa deel ik je pasie voor fotografie.

waar werd de eerste foto gemaakt?

 

veel nazomer toer plezier :)

Marc, deze foto is genomen juist over de grens in Nederland, "in den bocht van Bath". Dus aan de oevers van de Schelde tijdens het golden hour.

Dit is de juiste lokatie : https://maps.google.be/maps?q=51.388521,4.239299&hl=nl&num=1&t=m&z=15

Link naar reactie

@ jakke 70...ik zal mijn ogen eens openhouden,,,ik vlam af en toe wel eens door Ekeren,kheb daar ook de meeste tijd van mijne jeugd doorgebracht ;))) en kheb ook 12 jaar oep den Bas gewerkt ( E720 TA),,,,soit nog veel en veilig rijplezier.

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...