Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ophalen Nr Plaat Brussel


Aanbevolen berichten

Weet iemand of je met u roze inschrijvingsformulier en paspoort nog rechtstreeks u nrplaat kan ophalen in de vooruitgangstraat?

Of via de makelaar laten opsturen? Volgens makelaar is er een verschil Tss loketverwerking en gewoon inscannen en op den hoop leggen!

Indien je u roze formulier afgeeft in Gent (visserijstraat dacht ik) verwerken ze daar direct de opdracht tot inschrijving en heb je op 1 à 2 d uw nrplaat.

Maar als je belt nr dienst div zeggen ze wachttijd 3 à 4 weken! Vandaag verwerken ze de aanvragen van einde juli. Ook,zeggen ze dat er geen nrplaten knn afgehaald worden...maar waarom zijn er dan loketverwerking van 8u30 tot 14u30!?

Link naar reactie

de nr plaat krijg je niet mee, ook niet in Brussel.  Het verschil als ge zelf naa de DIV gaat wordt dit direct verwerkt, en heb je normaal je nr plaat op 2 dagen.  de makkelaar die moet dat opsturen naar DIV en het is daar waar het schoentje wringt volgens mij, want dan moet dat nog eerst allemaal ingevoerd worden in hu nne compuer, ziede

Link naar reactie

Idd nr plaat krijg je niet mee.

Vrijdag zelf naar div in Gent geweest (visserij 43) en daar na een uurtje aanschuiven netjes mijn documenten afgegeven en direct wist mevr achter de balie mij te zeggen dat ik maandag mijn nrplaat in de bus zal hebben. Ik daarvan ook een bewijsje afgedrukt met de kentekens dat mijn plaat zal zijn.

Dus mijn leuze niet meegeven met verzekering of opsturen met de post.gewoon zelf gaan afgeven en dan heb je u nrplaat de volgende dag.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

ja idd... ..

 

ge krijgt geen nr-plaat meer mee.

Die word altijd (samen met je inschrijving) thuis afgeleverd met b-post.

Als ge zelf  naar de DIV gaat, geven ze dit in en hebt ge snel (1a2 dgn) uw plaat.

Als de verzekering dit doet, duurt het langer (want die komen onderaan de lijst)

 

'-))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...