Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa 300 Gts Ie


duccie

Aanbevolen berichten

hallo , na jaren met een rode italiaan te hebben gereden , moest deze weg door te weinig gebruik maar om het gevoel niet volledig te verliezen heb ik me een vespa aangeschaft , en ik moet zeggen ik heb het me nog niet beklaagd , heb er op een maand al meer  maal mee gereden dan op 2 jaar met de duc, speels , plezierig en praktisch , ben van het aalsterse , iemand ervaring met de vespaclub uit aalst en welke dealer kunnen jullie me aanraden voor onderdelen of reparaties , als ik deze niet zelf kan doen

 

ciao

Link naar reactie

Suc6 alvast, en houd het veilig.

Ik ben woonachtig te vlierzele en ook net eigenaar geworden van een 300 supersport! Moest het passen spreken we wel eens af op een terrasje op de markt.

Link naar reactie

Alweer een slachtoffer van de verschrikkelijke Vespa-contaminatie.  Hierbij het oprecht medeleven van een lotgenoot.

Al is mijn beest lichter dan het jouwe, de gerelateerde zucht naar recurrente verschijnselen blijft hetzelfde.

 

Ik ben van het heem van Erembald en kocht mijn GTS125 bij De Troyer, maar ik hoorde veel goeds over Becqué en Biker Zone in Denderhoutem. 

 

We zouden eens met de vespisti uit de buurt enen moeten gaan drinken in 't gat van de mert. En liefst nog voor de zomer voorbij is. :)

 

Link naar reactie

Jurgen, wat betreft: "al is mijn beest lichter dan de jouwe": een GTS 125 is maar een paar kilo's minder zwaar dan een 300, en het uiterlijk van beide modellen is vrijwel hetzelfde... :P

 

Alleen heeft een 300 wat meer peper... :D

 

Bedoelde ik ook zo, manneke. :D

 

Lichter = lichter uitvallen = lichter gepeperd. 

Link naar reactie

Welkom. Ben zelf van Affligem, lid van Triangolo D'Oro en rij ook met een GTS 300ie. Wil je meer weten over onze clubactiviteiten, dan vraag je het maar.

hallo chris , vandaag gaan rijden met de vespa , een 40tal km op de snelweg tegen 110/120 de motor viel uit en ik moest wachten tot hij afgekoeld was , in het terug rijden idem ? heb u dit al voor gehad ?  grts

Link naar reactie

volgens ik hier en daar lees zou het te maken hebben met de benzinepomp , ik heb deze vespa wel 2de hands gekocht en is van 2008 , waarschijnlijk zal deze niet meer in garantie vervangen kunnen worden , heb ook iets gelezen van terugroep aktie van pompen , iemand een tip ?

Link naar reactie

Ik denk dat er wordt voortgegaan op het serienr van je vespa. Je kan bij je dealer binnenspringen, die zal je weten te vertellen of de vespa daarvoor in aanmerking komt, of/ en  dat de pomp reeds vervangen werd.

 

Ik dacht ook dat alleen de Gts ie- versies daarvoor in aanmerking kwamen, maar kan mis zijn.

 

Tip: ga tijdig tanken en rijdt niet met een bijna lege tank.

 

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Ik denk dat er wordt voortgegaan op het serienr van je vespa. Je kan bij je dealer binnenspringen, die zal je weten te vertellen of de vespa daarvoor in aanmerking komt, of/ en  dat de pomp reeds vervangen werd.

 

Ik dacht ook dat alleen de Gts ie- versies daarvoor in aanmerking kwamen, maar kan mis zijn.

 

Tip: ga tijdig tanken en rijdt niet met een bijna lege tank.

 

Groetjes, nero.

hallo nero

in het oprijden was de tank nog halfvol , in het terugrijden niet dus daar kan het niet aan gelegen hebben ? zal eens binnenwippen bij een dealer in mijn buurt , is inderdaad een gtsie , heb dit nog niet voorgehad bij kortere ritten hoewel de motor dan toch ook warm of warmer word

 

ben nog nieuw in het vespa gebeuren dus alle tips zijn welkom,was tevreden met mijn wespje maar vandaag was een dompertje

 

grts

Link naar reactie

hallo chris , vandaag gaan rijden met de vespa , een 40tal km op de snelweg tegen 110/120 de motor viel uit en ik moest wachten tot hij afgekoeld was , in het terug rijden idem ? heb u dit al voor gehad ?  grts

Nee, nog niet meegemaakt, maar mijn GTS 300 is van 2012 en vanaf dat bouwjaar hebben ze de miserie met de benzinepomp blijkbaar opgelost.

 

Verhaal klinkt inderdaad 100% als het alom bekende probleem met de benzinepomp. Met een tweedehands van 2008 vrees ik dat de garantie al lang verlopen is. 

 

Ik zou het toch zo snel mogelijk laten verhelpen, kwestie van meer plezier te beleven aan uw (voor de rest) leuke aanwinst.

 

Tot op de baan/een terraske. Met al die nieuwe forumleden uit de regio Aalst moeten we misschien toch eens iets afspreken...

 

Ciao,

Chris

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...