Jump to content
Vespaforum.be
JRJS

Ongeval Italië !

Recommended Posts

Juist het nieuwsblad gelezen . Ongeval met scooter met dodelijke afloop. Ben er nog niet goed van . ( Johan de Quick en Kathleen Ratiau laten 3 kinderen achter ) Mijn deelneming aan de familie :((((((( .

Oh my god...

I am still alive and kicking , zal ne andere Johan De Quick zijn.

is wel erg hun kinderen

Ok ! Sorry . Maar toch erg .

Daar wordt ne mens stil van... heel stil.

Mijn deelneming aan de kinderen en familie.

Slik! Verschrikkelijk nieuws zeg...

joehoe , ik ben er nog zene

amai wa ne echo hier

Fuck man, de quick weg :-)

Wel deelneming voor de westvlaamse quick

Triestig, dat twee mensen van 49 jaar sterven en drie kinderen achterlaten. gecondoleerd !!

2 maand geleden ne maat van mij ook met een quad op rhodos. Ervaren motorrijder, wss door slechte staat materiaal. Zou er hier ook niet van verschieten. In elk geval veel sterkte aan de familie en de kids :(

verschrikkelijk nieuws. Wij doen ook elk jaar zo'n vakantie met vrienden in Italië, zonder kids. Ik wil er niet aan denken...

Blij dat je er toch nog bent, maar voor de andere quick is het toch spijtig.

• Like 1

De oorzaken van zo'n ongeval in het buitenland kunnen zijn: de slechte staat van de huurscooter (weinig of geen onderhoud, hoe meer hij verhuurd wordt, hoe meer hij opbrengt), de slechte staat van de wegen (zand, gravel), loslopende dieren (honden, katten, enz...), het roekeloze rijgedrag van de inwoners, onervarenheid van scooterhuurder, enz...enz...

mijn haar kwam recht omhoog bij het lezen van de eerste post. Blij dat het "onze" quick ni is

• Like 1

Hier is ook een groot deel van de "post's verdwenen... :(

Deze morgen ongeval gezien Zeebrugge . Was met een moto . Maar toch even schrikken hoor. De oorzaak was een zware tractor die wou afslaan naar lings en de motor ging er juist voorbij :( . Er zijn toch veel tweewielers die verongelukken in de zomer ! Dus allen opletten !!!

Innige deelneming aan de familie . Ivm het ongeval , 't zou me toch niet verwonderen dat het te wijten is aan gebrek aan kennis en ervaring om met een scooter te rijden . In een bocht van de rijlijn afwijken is toch meestal te wijten aan te snel rijden op een plaats waar je de weg niet kent of je moto of scoot niet geheel onder controle hebt . Kan natuurlijk zijn dat er juist loslopend wild overstak maar die kan zal wel klein zijn denk ik... ..

ge moet ongelooflijk goed opletten, ik had deze morgen bijna zelf prijs ... en dat op de hoek van de straat waar ik woon, een straat die ik door en door ken en waarvan ik weet dat je 3 dubbel moet opletten ...   toch kwam er een BMW aan die sneller reed dan ik inschatte (ik vermoed in overtreding, dus sneller dan 50km/u). gelukkig had ik de juiste reflex ... ik koos het fietspad anders had hij mij niet kunnen ontwijken en ik had voorrang want kwam voor hem van rechts.