Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ongeval Italië !


Gas geven

Aanbevolen berichten

De oorzaken van zo'n ongeval in het buitenland kunnen zijn: de slechte staat van de huurscooter (weinig of geen onderhoud, hoe meer hij verhuurd wordt, hoe meer hij opbrengt), de slechte staat van de wegen (zand, gravel), loslopende dieren (honden, katten, enz...), het roekeloze rijgedrag van de inwoners, onervarenheid van scooterhuurder, enz...enz...

Link naar reactie

Deze morgen ongeval gezien Zeebrugge . Was met een moto . Maar toch even schrikken hoor. De oorzaak was een zware tractor die wou afslaan naar lings en de motor ging er juist voorbij :( . Er zijn toch veel tweewielers die verongelukken in de zomer ! Dus allen opletten !!!

Link naar reactie

Innige deelneming aan de familie . Ivm het ongeval , 't zou me toch niet verwonderen dat het te wijten is aan gebrek aan kennis en ervaring om met een scooter te rijden . In een bocht van de rijlijn afwijken is toch meestal te wijten aan te snel rijden op een plaats waar je de weg niet kent of je moto of scoot niet geheel onder controle hebt . Kan natuurlijk zijn dat er juist loslopend wild overstak maar die kan zal wel klein zijn denk ik... ..

Link naar reactie

ge moet ongelooflijk goed opletten, ik had deze morgen bijna zelf prijs ... en dat op de hoek van de straat waar ik woon, een straat die ik door en door ken en waarvan ik weet dat je 3 dubbel moet opletten ...   toch kwam er een BMW aan die sneller reed dan ik inschatte (ik vermoed in overtreding, dus sneller dan 50km/u). gelukkig had ik de juiste reflex ... ik koos het fietspad anders had hij mij niet kunnen ontwijken en ik had voorrang want kwam voor hem van rechts.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...