Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn nieuwe project vnb


Giovespa

Aanbevolen berichten

Ga nu deze wat opknappen ,heeft een nieuwe kabelboom ,stuurslot,stuur lagers ,het licht moet ik nog aansluiten .kickstarter ga ik veranderen met het ouwe kickstarter.De voetrem moet ik nog aanpassen is me wat te hoog gekomen . Het lak ga ik zo laten ,want is nog niet zo slecht.Bodemplaat heeft wat roest plekken en kleine gaten ,hier weet ik nog niet wat te doen en wil geen opvallende werken uitvoeren .Het blokje is van een px 150 en wist niet dat je zo zuiver en heel goed bolt,maar helaas 1ste en 2de versnelling kunnen uit proberen en zeer tevreden .Ga proberen zoveel mogelijk onderdelen plaatsen zoals die moest zijn ,maar het koplamp moet ik nog hebben om die toch zo snel mogelijk kan verzekeren en wat bollen .Maar ook mijn kader moet ik gaan behandelen,om deze schatje nog vele jaren zien rond turen met een goede bescherming .Ik ben eigenlijk meer gebeten door deze project is het door het charme die ze uitstraalt??

Eigenlijk kan ik deze geen project noemen is zo goed als klaar op een paar dingen na :)Alle tips kan ik goed gebruiken graag jullie meningen Grt Gio

2plc.jpg

0rc5.jpg

tr1u.jpg

3to8.jpg

n5j4.jpg

ff7v.jpg

Link naar reactie

Trek uit elkaar van de Winter joh, lekker weer als nieuw maken...

Veel plezier met Haar!

Groet, AJ

Link naar reactie

waar heb je deze scooter gekocht? die vespa met monster blikje rond vork komt me bekend voor, maar kan het niet plaatsen

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Giovespa,

 

Zoek jij nog een koplamp ?

Heb hier ook nog 2 originele grijze handgrepen,

een ontbrekende originele M7 voor de benzinebak ?

de originele pakking voor onder de reservewiel steun ?

een originele 6V claxon ?

 

Opgelet, de bouten van het spatbord vooraan zijn NOK.

 

Groeten.

Luc

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...