px125 Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Ondertussen al een ander zadel :-)28.2 pk op de testbank Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 ...deze video is niet beschikbaar...<(( Link naar reactie
nero Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 PEP-blokje onder? Groetjes, nero. Link naar reactie
px125 Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Nope zelf samengesteld Seriepro EVO px 200 carter Seriepro malossi bye Ollie Bell shape longstroke massuchelli Mikuni TMX30 Tassenari reeds MMW2 reedblock Race koppeling met gelagerde pushrod 22t Lichte zuigerpen gl Vespatronic JL LH Versterkte lagers krukas Boost bottle Full hydraulische rem achter Alu velgen en 130/70 banden Serie pro bussen in swingarm En de rest ... .. Link naar reactie
nero Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 Van die tuningtoestanden heb ik geen verstand maar ziet er knap gedaan uit! Groetjes, nero. Link naar reactie
cee Geplaatst: 3 augustus 2013 Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 ziet er deftig uit! wat is het effect van die boostbottle? Link naar reactie
px125 Geplaatst: 3 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2013 De look en precies een beetje meer kracht na lossen van gas en daarna terug open draaien maar hou het vooral op look :-) Link naar reactie
JackoBond Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Very nice, what a beauty! Link naar reactie
IvesWesp Geplaatst: 4 augustus 2013 Delen Geplaatst: 4 augustus 2013 Zeer mooi je wesp , ik zie ze liever origineel maar wel prachtig hoor . Link naar reactie
RoflGts300 Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Mooi ... ferm beest! En waar rij je ergens rond met dat beest? Link naar reactie
dave Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 is dat een sigarettenaansteker waar het oliepeilglas zat? Link naar reactie
Thomassker Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Dat is de chokehendel? Of bedoel je op de plaats van het oliepeilglas zelf? Link naar reactie
dave Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 ja ik bedoel waar het oliepeilglas zat Link naar reactie
px125 Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Idd is altijd makkelijk he :-) Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 ...en waar zit de asbak ?...<)) Link naar reactie
px125 Geplaatst: 5 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 Voorkant achter da groot deksel hahaha Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 5 augustus 2013 Delen Geplaatst: 5 augustus 2013 ...amai, fameus assebakske...daar kan je al wat 'stinkstokjes' in kwijt ! <;o)) Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 knap gedaan ! amai Link naar reactie
singelee Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Das idd een topper. Had je deze al aangezien je nog een gele nr plaat hebt? Volledige resto? Durf al niet vragen wat het je gekost heeft :-). Link naar reactie
WB Geplaatst: 6 augustus 2013 Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 Mooi , zo een beetje mad-max achtig . Link naar reactie
px125 Geplaatst: 6 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2013 @singelee heb hem 3j en dit is de tweede rebuild. Allee ben nog bezig :-) (alu Vespatronic fanwheel en sportiever zadel) De prijs? meer als een gts 300 met opties voor alleen de stukken :-P Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 7 augustus 2013 Delen Geplaatst: 7 augustus 2013 ...maar voor die prijs heb je dan ook iets uniek, iets dat zijn gelijke niet kent, iets dat respect afdwingt... Link naar reactie
de Bèr Geplaatst: 1 september 2013 Delen Geplaatst: 1 september 2013 hey altijd goed om hier iemand van Berringe tegen te komen.ziet er een serieus bommeke uit. keep up the good work Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 1 september 2013 Delen Geplaatst: 1 september 2013 Krijg je de bil aan de motorzijde er nog op? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.