Ga naar inhoud
Vespaforum.be

worden er effectief boetes uitgeschreven ivm met de kledij?


wim125CC

Aanbevolen berichten

...@matrikel: spoedig herstel gewenst voor je vrouw...ja, je moet tegenwoordig duizend ogen hebben, om de weg af te scannen. Motorrijden blijft gevaarlijk en een ongeval gebeurt altijd op een onverwacht moment, in een fractie van een seconde... je blijft altijd een zwakke, kwetsbare weggebruiker...Sterkte !!!

Link naar reactie

Al goed dat ze er geene schrik aan overgehouden heeft . Zal toch een beetje raar doen peis ik al ze de eerste keer terug de baan op komt met de nieuwe vespa . Nog veel veilige km gewenst ,en ik ken iemand die in korte broek reed en een boete heeft gekregen : 50 eurokes

Link naar reactie

Dat ze eens helmen verplichten voor fietsers valt veel meer te halen bij dat groepje mensen.

En wielerterroristen ook beschermende stukken aan (ellebogen en knieen).

En iedereen meebetalen , oké das juist maar dat kan ik ook zeggen over alcoholcontroles , ik drink niet maar ik betaal er ook voor...dat is de "samenleving".

Enigste land zijn we niet hoor , Duitsland heeft het ook ;)

Link naar reactie

100 % gelijk les, maar als iedereen nuchter achter het stuur zat, dan waren die controles niet nodig en zou het ook geen geld meer kosten.

De Belg is nu eenmaal hardleers op dat gebied en zo blijven ook diegenen die niet dronken rijden meebetalen.

Ik denk dus dat Marcdax het zo bedoelde.

Link naar reactie

Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook voor beschermende kledij, en draag ze zelf ook (bijna) altijd. Maar einde 2011 werd ik op een rotonde tegen 10 per uur omvergereden door een automobilist die mij "niet gezien" had, al droeg ik een fluovest... Het gevolg was 10 maanden werkonbekwaam en een blijvende invaliditeit van 20 % (door verbrijzelde linkerarm en prothese in rechterschouder) Dit maar om te zeggen dat beschermende kledij ook niet alles altijd kan oplossen.

Link naar reactie

Italpat, wat versta jij onder beschermende kledij? Want een fluovest is in mijn ogen niet beschermend.

Een jas met schouderstukken en rugbescherming zal al iets meer af doen.

Begrijp dit niet verkeerd, want het zal je misschien niet minder letsel bezorgd hebben, maar er is verschil.

Ps: erg genoeg dat jij slachtoffer bent van een andere idioot zijn gedrag.

Link naar reactie
Italpat, wat versta jij onder beschermende kledij? Want een fluovest is in mijn ogen niet beschermend.

Een jas met schouderstukken en rugbescherming zal al iets meer af doen.

Begrijp dit niet verkeerd, want het zal je misschien niet minder letsel bezorgd hebben, maar er is verschil.

Ps: erg genoeg dat jij slachtoffer bent van een andere idioot zijn gedrag.

Beschermende kledij =motorjas, motorbroek,handschoenen, helm. Alleen hoge schoenen droeg ik niet

Link naar reactie
Als je verkeerd geraakt wordt kan het erg uitdraaien. Zeker met al die SUV's tegenwoordig.

...je moet echt niet altijd door een SUV geraakt worden om er iets serieus aan over te houden... een botsing met een Benidorm Basterd op een elektrische fiets, een duivenmelker op een bromfiets, of met een Johnny in een klein autootje, is soms al genoeg om heel je leven verlamd te zijn als het lot tegen je keert...

Link naar reactie
Als je verkeerd geraakt wordt kan het erg uitdraaien. Zeker met al die SUV's tegenwoordig.

...je moet echt niet altijd door een SUV geraakt worden om er iets serieus aan over te houden... een botsing met een Benidorm Basterd op een elektrische fiets, een duivenmelker op een bromfiets, of met een Johnny in een klein autootje, is soms al genoeg om heel je leven verlamd te zijn als het lot tegen je keert...

Dan moet ik in mijne zetel blijven liggen en zien dat ik er nie uitval ;-p

Link naar reactie
Vandaag DE oplossing gezien: doe een shortje aan, werk af met witte kousen en tennissletsen en overdek alles met een Tucana beenkleed!

Ik kon mijn ogen ni geloven...

Groetjes, nero.

"Da beenkleed" is gemakkelijk en handig... om die persoon daar in te rollen na een ongeval...<;o))

Link naar reactie
Als je verkeerd geraakt wordt kan het erg uitdraaien. Zeker met al die SUV's tegenwoordig.

...je moet echt niet altijd door een SUV geraakt worden om er iets serieus aan over te houden... een botsing met een Benidorm Basterd op een elektrische fiets, een duivenmelker op een bromfiets, of met een Johnny in een klein autootje, is soms al genoeg om heel je leven verlamd te zijn als het lot tegen je keert...

...het gevaar zit soms in een klein hoekje: een kind dat plots de straat overloopt om een bal te halen, een loslopende hond die oversteekt, een kat die vanonder een auto wegloopt, een opschrikkende duif, enz...enz...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...