Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Jurgen, Erembodegem, nieuwe wespenfan.


JurVek

Aanbevolen berichten

Dan zal t een andere vesppist geweest zijn. Tleek me een brons of bordeauxkleurige. Met bagagerekje vooraan en hij of zij droeg een granturismo helm.

Wel ik ga zaterdag naar moto retro Wieze.

Bij droog weer zeker met de wesp. Ik kan dus zaterdag een ommetje maken richting markt!

Link naar reactie

Dan zal t een andere vesppist geweest zijn. Tleek me een brons of bordeauxkleurige. Met bagagerekje vooraan en hij of zij droeg een granturismo helm.

Wel ik ga zaterdag naar moto retro Wieze.

Bij droog weer zeker met de wesp. Ik kan dus zaterdag een ommetje maken richting markt!

Nog streekgenoten zin?

Link naar reactie

Jurgen,

Ik heb alvast een topic geopend bij evenementen van moto retro Wieze.

Anders praten we daar verder. En misschien krijgen we wat volk bijeen en doen we zaterdag een toertje langs wieze,baardegem,Meldert,Affligem ... Om in Aalst te eindigen? Wie dan zin heeft laat in dat topic iets weten. Dat maakt het wat overzichtelijker en houd je uw topic wat properder. Ciao

Link naar reactie

Jurgen,

Ik heb alvast een topic geopend bij evenementen van moto retro Wieze.

Anders praten we daar verder. En misschien krijgen we wat volk bijeen en doen we zaterdag een toertje langs wieze,baardegem,Meldert,Affligem ... Om in Aalst te eindigen? Wie dan zin heeft laat in dat topic iets weten. Dat maakt het wat overzichtelijker en houd je uw topic wat properder. Ciao

 

Perfect!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...