Marc T Posted July 16, 2013 Posted July 16, 2013 ik weet dat je hier foto's kan posten, maar ik vind het nogal ingewikkeld met instagram en linken enz. als je 1 foto wil plaatsen gaat dat nog maar ik wil een kleine reeks posten. heeft er iemand een beter idee?
KevinB Posted July 16, 2013 Posted July 16, 2013 Zet ergens een link naar een album. Dan kan ook iedereen de foto's bekijken
Quick Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 http://imageshack.us/ Met deze link moet het lukken , allee bij mij toch
Marc T Posted July 17, 2013 Author Posted July 17, 2013 http://imageshack.us/Met deze link moet het lukken , allee bij mij toch Bij mij ook, maar dan moet je dat foto per foto doen en dat duurt wel even ...
Marc T Posted July 17, 2013 Author Posted July 17, 2013 Zet ergens een link naar een album. Dan kan ook iedereen de foto's bekijken Je bedoelt via picasa? Zijn er nog andere?
KevinB Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Zoiets ja, je kan ook Flickr gebruiken. Ik denk dat dat de 2 bekendste zijn. Kijk wel naar de instellingen van je mappen, dat niet iedereen je privéfoto's kan zien.
Quick Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Ja maar dan ziet iedereen wel alleen wat ge plaatst via imagshacke
nero Posted July 17, 2013 Posted July 17, 2013 Niet als ge de "direct link" kopiërt. Hiervoor moet je wel account aanmaken. Groetjes, nero.
on4alt Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Het zal wel aan mij liggen, maar hoe post ik dan gewoon 1 foto ? Thanks, Tony
KevinB Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Je plaatst die op flickr, picasa, imageshack, ... ( zo heb je er nog enkele) en plaatst de link dan op het forum. Normaal kan je ergens een link kopiëren met forumtags. Die moet je hebben. iets als .
on4alt Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Ok, maar soms zie je hier direct de foto's staan. Hoe doe je dit dan ?
Giovespa Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Als je doet wat Kevin zegt , dan komt die foto ook direct zonder link aan te klikken .
KevinB Posted August 7, 2013 Posted August 7, 2013 Met die Image tags (img tussen rechte haakjes) Het forum weet dan dat de foto hier rechtstreeks moet komen.
Marc T Posted August 27, 2013 Author Posted August 27, 2013 en gaat dit nu vlotter met dit nieuw forum? of moet je nog steeds via isntagrom of iets anders om een foto te plaats?
Marc T Posted July 19, 2014 Author Posted July 19, 2014 aan de makers van dit forum, ... .. bestaat er ondertussen geen handigere manier om foto's toe te voegen dan via imageshack? of Ficker of wat dan ook? of is dat duur/moeilijk om het in te bouwen op deze side? ik gebruikte Flicker maar ook dat is veranderd en je moet weer een nieuw account maken ... ik ben van de oude stempel en wil gewoon een foto kunnen opladen (zoals bv bij Facebook of Instagram) zonder het ingewikkeld gedoe van in loggen opladen (en dan een postzegel kunnen plaatsen, en dan moet je al de juiste link plakken) het is maar een vraagje ...
Marc T Posted July 20, 2014 Author Posted July 20, 2014 test de test lukt niet ... ik zie er geen foto bij staan als ik ze oplaad zoals je op de print screeen aangeeft is er een max formaat? gevonden, ja dus ... max 500 kb
Marc T Posted July 20, 2014 Author Posted July 20, 2014 FireShot Screen Capture #002 - 'fotokes plaatsen ____ - Het Forum over het forum - Vespaforum_be' - www_vespaforum_be_index_php__topic_23581-fotokes-plaatsen_#entry275215.pngFireShot Screen Capture #003 - 'Replying To fotokes plaatsen ____ - Vespaforum_be' - www_vespaforum_be_index_php2.png merci voor de tip, na wat puzzelen is het me gelukt
Marc T Posted July 20, 2014 Author Posted July 20, 2014 te vroeg victorie gekraaid ik probeer aan een bestaande tekst waar ik foto's in plaatste de foto's te vervangen maar daaar kan ik max 40,18kb laden dan kan evengoed de foto's laten staan, ze blijven dan even klein als ik hier een foto wil toevoegen kon ik tot 500kb gaan, nu plots tot 40,18kb waarom dat verschil? het blijft dus prutsen met comprimeren en proberen te posten ... de fun is er voor mij een beetje af om de moeite te nemen een verslagje te maken.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.