Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta Ld Gered


Domi

Aanbevolen berichten

deze LD heb ik gevonden in Frankrijk en diende een beetje als tuindecoratie..was er nog net op tijd bij
of hij /zij had het niet meer gehaald.
Nu ik niet zo'n fan van die oude motorkes ben heb ik maar besloten om de slijpschijf erin te zetten en een samenraapsel te maken tussen een "plastieken" Piaggio ( een 125cc automaat) en een "echte" oldie van '53
(niet voor puristen :-))))

 

post-3460-13769190908017.jpg

post-3460-13769190908878.jpg

post-3460-13769190909527.jpg

post-3460-13769190910088.jpg

post-3460-13769190932297.jpg

 

Link naar reactie

Vindt het de max domi, buiten den uitlaat. Is net iets te aanwezig. Maar voor de rest top.

Hoe rijdt nu zoiets?

Link naar reactie

Knap gedaan Domi, altijd beter dan dat je er een bloembak van had gemaakt.

Idd het is niet altijd even gemakkelijk om de juiste verhoudingen te blijven behouden bij zo een conversie.

Link naar reactie

tja die uitlaat..

binnenkort probeer ik is wat een lambretta of vespa expansie-uitlaat gaat doen op die blok.daar heb ik nu het raden naar..

daar moet ik elke keer de aansluiting op de blok voor ombouwen/lassen want die is anders.

deze is de originele van de donor Piaggio scooter,wel heel zwaar maar ze rijdt er wel goed mee.

@ singelee : 't is even wennen zo'n automaat maar dat gaat vlotjes.daarom heb ik ook de vork met schijfrem erin gestoken (ook van de donorscooter)

dan kunnen we toch degelijk remmen ook.Voor de rest,trekt goed op,gaat precies redelijk snel (heb geen km-teller).Als dit alles goed gaat komt er nog een andere vario in en een grotere cilinder,maar eerst zo een beetje rondrijden .

Link naar reactie

Jaja dat weet ik ;-)

Ik doe niks weg alvorens zeker te weten dat het degelijk marcheert en veilig is.

Als die tijd aankomt zijt ge de eerste die het hoort.

Domi

Link naar reactie

De mensen hier in de streek weten wel wat ik doe als ik niet in de zaak sta,na 20 jaar heb je niet zoveel prive meer,zeker niet in een zo'n grootstad als Neerlinter ;-)

Trouwens,ik heb nog geen rekske om erop te monteren voor mijn cervela's in te steken..

Link naar reactie

Ook van de streek waarschijnlijk ? ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...