Ga naar inhoud
Vespaforum.be

te koop bagadrager achter gts300


dewiene

Aanbevolen berichten

@vespaccio : is me niet om het grote geldgewin te doen , is trouwens wat gekrast van de val , ik weet niet of dit bij elkaar hoort maar de twee handgrepen voor de passagier hangen er ook nog aan .

Ik laat hem nog en week staan en dan gooi ik hem ook opde nl,uk en germany forums .

hetgeen ik er van krijg helpt me een beetje te sparen voor een goeie gps ( iemand die de tripy gebruikt of allemaal zumo 660 fanaten hier ????? ) , begin trouwens ook veel belangstelling te hebben in verhoogde passieve veiligheid (knipperend remlicht , led daglampen/knipperlichten ipv originele richtingaanwijzers , acoustisch signaal voor vergeten afzetten knipperlicht , ed )

Link naar reactie

Op Modern vespa staat al eens een post over al die verlichtingshulpjes. Blijkbaar werkt dat ook niet altijd even goed.

Beter een goed werkend gewoon remlicht, dan een dat zou moeten knipperen en niks doet. ;-) succes met de verkoop.

Link naar reactie

@dewiene: wat ik bedoelde was: dat mensen die op zoek zijn naar een achterdrager, een koopje kunnen doen. De twee handgrepen voor de passagier horen daar niet bij...hopelijk krijg je snel een koper...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...