Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa gts300 SuperSport begrensen


rodneyse s

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb dinsdag 18-06-2013 mijn vespa gts 300 Supersport besteld,

nou moet ik de vespa eerst nog begrenzen tot de 90 km/u.

wat is de beste en veiligste manier om dit te doen? kunnen jullie mij een paar voorbeelden doen?

mvg,

Rodney Sens

Link naar reactie

klinkt wel logisch... als ge tegen 100 tegen ne muur rijdt, of tegen 120.. da ga veel verschil maken..

Link naar reactie

Tegen 50 km/u kan je je dood rijden bij wijze van spreken.

Je ouders mogen wel wat vertrouwen tonen en jij dat je dat vertrouwen waard bent.

Rij verstandig en veilig en hang niet de gek uit. Dat is nergens voor nodig.

Groeten en veel plezier met de aanwinst.

Link naar reactie

Het gaat er vooral om dat je met de pittige trekkracht van een 300 beheerst rijdt, want het is zeer verleidelijk om daar heel nonchalant mee om te springen en bij iemand met weinig ervaring zou dat wel eens nefast kunnen aflopen. vooral je verstand gebruiken kan wonderen doen. trouwens proficiat met je 300 ss. en veel geluk ermee en succes met je gedoseerde rechterhand.

Link naar reactie

eeeeeeuuhm... ge hebt nen 300 dus moet ge ook een motorijbewijs hebben ... als dan nog nodig is te begrenzen naar 90 ... omdat het moet van je ouders???!!?

volgens mij klopt er iets niet aan het plaatje ...

PS... goedkoopste en snelste manier zal het beperken zijn van de loop van je gashendel.

Link naar reactie

met wat voor voertuig heb jij je rijbewijs gehaald? is dat rijbewijs op zich al geen teken dat je beheersing hebt... ?

Plakt er zo ne sticker op gelijk als ge op ne camion kunt vinden, zo een rondje met 90 in en maakt hun wijs dat ge niet rapper kunt. :D

MVG

Link naar reactie

Bij een snelheid van 40km/u tegen een stilstaand object knallen = een impact van +/- 1000kg... Dus je hebt je motorrijbewijs?? Dan is overmoed en een niet aandachtige autochauffeur het grootste gevaar, niet je topsnelheid. Dus de beste begrenzer zit verpakt in je helm.

Nog vele veilige kmtrs met je nieuwe aanwinst!!

Mvg Luciano

Link naar reactie

ik zal eerst moeten leren rijden op de vespa, en hem leren kennen, dan pas kan je een beetje gaan spelen met de gas hendel.

is de vespa zo gigantisch snel qua trekkracht? want volgens mij onderschat ik hem!

heel erg bedankt voor de leuke en goeie reactie's.

mvg,

rodney

Link naar reactie

300 ss heeft niet te veel trekkracht toch :-) da hebben we gezien op de vwd he

Link naar reactie

ik ben benieuwd, ik heb nu een rs4 125 4T. die is niet echt snel qua trek kracht.

als het goed is komt tussen volgende week dinsdag en zaterdag binnen, ik ben benieuwd. ik zal wat foto's plaatsen, als dat kan?

mvg,

rodney

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...