Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De jongeren op Vespa's


Vespist Michiel

Aanbevolen berichten

Toch puffen met deze temperaturen. Pff, kvind een gewoon jaske al warm.

toegegeven heb toch ook al gezweet ... tot ik de regenlaag uit men vestje haalde da frakske is helemaal geperforeerd !!! ... ik had wel beter een lichter of een wit vestje gekocht.

Link naar reactie

Er bestaat kledij voor alle seizoenen, maar motorkledij is nu nie bepaald goedkoop.

Beetje kiezen dus. Voorlopig heb ik alleen motorhandschoenen en een helm, maar de rest is voor later. Eerst eens informeren en dan naar aankoop over gaan.

( ben nog nie zo lang aan het rijden.)

Link naar reactie
Er bestaat kledij voor alle seizoenen, maar motorkledij is nu nie bepaald goedkoop.

Beetje kiezen dus. Voorlopig heb ik alleen motorhandschoenen en een helm, maar de rest is voor later. Eerst eens informeren en dan naar aankoop over gaan.

( ben nog nie zo lang aan het rijden.)

zo ben ik ook begonnen

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

pijns dat de meeste wel zijn begonnen op een oldie... mijn eerste was een pk50xl (aaah nostalgie). nu toch al 10 jaar geleden. in tussen tijd nog 2 andere pk's versleten en een special 50. Hou hem goed bij je 50, op een dag kan je de motor van een 125 er in steken!
 

van waar ben je juist? ik ken nog veel jeugd of jongeren of alleszins mensen die jonger zijn dan ik (26) omgeving Mortsel en Edegem met een 50 (oldie).

grtz Lars


 

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...