Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Onderhoud


Wim PX

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...

ik ben erg te vreden over Smout

voor ik men aankoop deed heeft hij me een aantal nuttige tips gegeven, dingen waar ik op moest letten bij een 2de hands aankoop.

als dank doe ik hem daar nu binnen voor onderhoud.

bij de vespa winkel aan het hessenhuis kreeg ik te horen, hier kan je niet terecht met uwen ouden brol ... de toon was gezet en het vertrouwen weg, helaas want ik woon daar vlak bij.

maar zoals hierboven vermeld, ieder zal zo wel zijn ervaring hebben.

Link naar reactie

't was een beetje grappig hoe die reageerde op mijn vraag of hij een 2de hands wilde in onderhoud nemen (ik had hem toen nog niet gekocht) ...

in elk geval, ik denk dat ik een goede 2de hand heb gekocht.

ik heb hem in oktober een jaar, ik heb er bijna 5000 km mee gereden en hij heeft me nog niet in de steek gelaten

mocht het ouden brol geweest zijn, was mijnen blauwe geschelpte niet zo ver geraakt :)

Link naar reactie

't was een beetje grappig hoe die reageerde op mijn vraag of hij een 2de hands wilde in onderhoud nemen (ik had hem toen nog niet gekocht) ...

in elk geval, ik denk dat ik een goede 2de hand heb gekocht.

ik heb hem in oktober een jaar, ik heb er bijna 5000 km mee gereden en hij heeft me nog niet in de steek gelaten

mocht het ouden brol geweest zijn, was mijnen blauwe geschelpte niet zo ver geraakt :)

wat heeft dit met de dealer te maken?

Link naar reactie

Als de mijne aan 1000k zit doe ik hem in bij moto conti ivm garantie, onderhoud 2T is daar €60 en je mag (en de baas staat er zelfs op) aanwezig zijn bij ieder onderhoud.

Daarna ga ik het zelf doen zoals ik al doe met mijn wagens. Vorig jaar mijn pickup verkocht 230.000 km, nooit in panne geweest. Maar ook nooit bij de garage geweest, en dat is volgens mij ook de oorzaak...

Er zijn er heel zeker tussen die hun werk goed doen, maar het tegenovergestelde is helaas ook waar. En als je die zelf onderhoud dan weet je beter hoe alles in elkaar zit en ga je hem ook beter behandelen.

Link naar reactie

Ik werk in een grote motorzaak en bij ons zijn de oude Vespa's ook welkom. Hebben momenteel een Farro Basso binnen voor een nazicht en wat koppelingsproblemen.

 

Sara

je houdt het wel spannend ...

Link naar reactie

Ik werk in een grote motorzaak en bij ons zijn de oude Vespa's ook welkom. Hebben momenteel een Farro Basso binnen voor een nazicht en wat koppelingsproblemen.

 

Sara

ik werk in een motorzaak, we doen vespas, maar ik zeg lekker niet waar ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...