Ga naar inhoud
Vespaforum.be

13 de oldtimer rondrit voor motoren en scooters


Domi

Aanbevolen berichten

de Gelegenheidskroeg stelt voor : 13de rondrit voor oldtimermotoren en scooters.

waar : Hof Ter Mereweg Oplinter ( bij Tienen)

wanneer : 07/07/2013

start rondrit :14u

wij komen samen rond 12.30u op de Grote Markt in Tienen en rijden zo naar de start van de rondrit in Oplinter (kwestie van een entree te maken ;-) )

deze rit is open voor ALLE scooters !

Altijd is de moeite om iets 'anders' te zien dan enkel scooters...

verdere info op www.gelegenheidskroeg.be

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Gelegenheidskroeg

Lokatie: Oplinter bij Tienen

www.gelegenheidskroeg.be

Link naar reactie

Tuurlijk dat,kom maar af..

Domi.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Zelfs niet marginalen mogen meerijden...maar als ge wilt kan ik nog lederen ' floshkes' uitdelen om aan de handvaten te hangen..kwestie van ' erbij' te horen.

Link naar reactie

...en nog een namaak vossestaart om achteraan je helm te hangen in combinatie met lederen nozem-vest vol met klinknagels ,een grote sleutelbos met ijzeren ketting en cowboy-boots om het gebeuren compleet te maken...<:))

Link naar reactie

Ze geven super weer dus we moeten er van profiteren...

Zoals elk jaar zal er een drankje en broodje aangeboden worden door de organisatie voor het vertrek van de rit.

Dus aan iedereen die niet op Werchter zit zeker afkomen !

Link naar reactie

Laatste oproep !!!!

Verzamelen om 12.30 u op de Grote Markt in Tienen voor een rustig ritje door dorpjes waar er nog maar pas electriciteit en stromend water is gelegd... ;-)

Link naar reactie

Een zeer mooie opkomst..bedankt aan alle clubs die aanwezig waren,en zeker tot volgende keer..

Ook bedankt aan 'onze'primavera leden om de groep te begeleiden tot aan de start...Jullie hebben nog eene tegoed van mij.

@ Magnum : mercikes man...en als ge hulp nodig hebt met die remtrommel,let me know en we regelen wel iets.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...