Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Papieren bij aankoop tweedehands gts


Aanbevolen berichten

Ik heb een Vespa GTS 125 i.e. Op het oog. Nu zou ik graag weten welke papieren ik van de verkoper moet krijgen.

Roze formulier ( inschrijvingsbewijs)

Gelijkvormigheidsattest ( wit papier van piaggio pontedera?)

Code card van de sleutel ( heb je die echt nodig als hij al uit garantie is?)

Nog iets? Ik las iets van een geel formulier ( wat is dit?)

Ik weet dat dit al een paar keer voorbijgekomen is, maar ik wil het zeker weten.

Ik kan tot nu toe niks compleet vinden in de zoekfunctie. ( en heb geen zin om alle topics te doorzoeken)

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Volgens mijn dealer heb je die code-kaart niet echt nodig, maar dat zijn zijn woorden hé, niet de mijne. Volgens hem volstaat de master-sleutel. Heb mijn vespa ook tweedehands aangekocht en de eigenaar had dat kaartje niet meer dus heb ik er eerst eens naar gevraagd bij de dealer.

Vlgns mij zit je juist met de papieren, maar anders eens info vragen bij je verzekeringsagent.

Mvg Luciano

Link naar reactie

Ik heb het dus even nagevraagd bij de verzekering.

Om hem te verzekeren heb je het inschrijvingsbewijs van de vorige eigenaar nodig.

Als het ene met gele nummerplaat was zal dit waarschijnlijk een roze kaart of formulier ( zoals van de auto) zijn.

Als het ene met witte nummerplaat was, dan is dit een geel formulier. ( nieuwe versie dus)

Het gelijkvormigheidsattest heb je blijkbaar niet nodig voor de verzekering, maar waarschijnlijk voor DIV. ( dit heb ik niet echt nagevraagd)

Het gelijkvormigheidsattest moet je dus wel krijgen bij de aankoop.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...