AJ Geplaatst: 20 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2013 Dacht ik ook Nero . Maar dan wordt het spadbord misschien wel erg bling bling bij de rest van de Vespa denk ik. Een Vespa waarvan de historie goed zichtbaar is vind ik ook wel leuk. Misschien wat bijlakken denk ik. Groetjes,Karin Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 20 mei 2013 Delen Geplaatst: 20 mei 2013 Lak kun je ook een beetje mat laten mengen, dan kun je misschien bijwerken zonder de bling. Link naar reactie
jje Geplaatst: 20 mei 2013 Delen Geplaatst: 20 mei 2013 Ziet er goed uit Karin...als het motortje nou net zo goed loopt als je witte ...dan kun je er nog jaren mee doen ... Link naar reactie
bas. Geplaatst: 21 mei 2013 Delen Geplaatst: 21 mei 2013 wat ik vaak doe is netals wat mr160 zegt de verf wat matteren , vervolgens volledige het spatbord overspuiten, en dan heel veel foto's opzoeken van spatborden met orginele patina. en ze als het ware namaken, want wat ik vaak zie is dat mensen willekeurig gaan schuren op diverse plekken. Wat ook nog wel s wil helpen is spuiten met een klein beetje metaal erin zodat het wat sneller gaat ''roesten'' Zo is dat ook gedaan met onderstaande auto Link naar reactie
AJ Geplaatst: 22 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2013 @Bas, Gaaf zeg,toffe Karman... Ben heel licht aan het schuren gegaan,met het fijnste waterproof en de originele lak komt te voorschijn op het spatbord... Het frame en billen met commandant en autoglym,en word ook" netjes"... Bedankt,Karin en AJ Link naar reactie
roufio Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 gewoon met de verfborstel schilderen die scooter , je kan de oude originele lak later toch altijd gewoon terug bovenhalen zeker ,waar jullie zo een spel over maken :-) hahahahaha http://www.vespaforum.be/nl/forum/topic/17504 Link naar reactie
AJ Geplaatst: 22 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2013 Als ik het schuren zat ben rol ik haar idd mat zwart... HaHa Groetjes,Karin (tot over een Maand Raf)... Link naar reactie
AJ Geplaatst: 25 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2013 Scooter'tje was wel een succes zeg in Hasselt... Doe je zó je best om een restauratie zó mooi en origineel mogelijk te doen,vind "iedereen" zó n oude slopert het leukst...? Scootertje heeft goed Haar best gedaan om de "snelle" Rally's,Sprint Veloce's en zelfs de GTS'n in het groepje bij te houden... Maar op Circuit Zolder was Ze wel een beetje buiten adem... Groetjes,Karin & AJ Link naar reactie
cortez Geplaatst: 25 juni 2013 Delen Geplaatst: 25 juni 2013 wat een beest! #beetjejaloers Link naar reactie
joachimvdr Geplaatst: 25 juni 2013 Delen Geplaatst: 25 juni 2013 knap, inderdaad niets boven originele lak en patinne van 50 jaar grts joachim Link naar reactie
nero Geplaatst: 25 juni 2013 Delen Geplaatst: 25 juni 2013 De lak -en vernislaag waren trouwens nog in heel mooie staat, superscoot! Groetjes, nero. Link naar reactie
AJ Geplaatst: 17 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2015 De laatste tijd start mijn vb1 als hij warm is erg rot. Als ze een nachtje heeft gestaan start ze in een keer. Iemand een idee waar dat aan kan liggen? groetjes Karin Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Nieuwe bougie proberen. Als dat niet werkt: Onstekingsspoel vervangen of vis platinees bijregelen/vervangen... Link naar reactie
AJ Geplaatst: 17 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Bedankt voor de reactie, hopelijk is dat het, ik ren me soms kapot Link naar reactie
jje Geplaatst: 17 januari 2015 Delen Geplaatst: 17 januari 2015 Zou het de bobine niet kunnen zijn...?? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.