Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa VB1,"58


AJ

Aanbevolen berichten

Dacht ik ook Nero . Maar dan wordt het spadbord misschien wel erg bling bling bij de rest van de Vespa denk ik. Een Vespa waarvan de historie goed zichtbaar is vind ik ook wel leuk.

Misschien wat bijlakken denk ik.

13114724.jpg

Groetjes,Karin

Link naar reactie

wat ik vaak doe is netals wat mr160 zegt de verf wat matteren , vervolgens volledige het spatbord overspuiten, en dan heel veel foto's opzoeken van spatborden met orginele patina.

en ze als het ware namaken, want wat ik vaak zie is dat mensen willekeurig gaan schuren op diverse plekken.

Wat ook nog wel s wil helpen is spuiten met een klein beetje metaal erin zodat het wat sneller gaat ''roesten''

Zo is dat ook gedaan met onderstaande auto

Link naar reactie

@Bas,

Gaaf zeg,toffe Karman...

Ben heel licht aan het schuren gegaan,met het fijnste waterproof en de originele lak komt te voorschijn op het spatbord...

Het frame en billen met commandant en autoglym,en word ook" netjes"...

Bedankt,Karin en AJ

Link naar reactie

gewoon met de verfborstel schilderen die scooter , je kan de oude originele lak later toch altijd gewoon terug bovenhalen zeker ,waar jullie zo een spel over maken :-) hahahahaha

http://www.vespaforum.be/nl/forum/topic/17504

Link naar reactie

Als ik het schuren zat ben rol ik haar idd mat zwart... HaHa

Groetjes,Karin (tot over een Maand Raf)...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Scooter'tje was wel een succes zeg in Hasselt...

Doe je zó je best om een restauratie zó mooi en origineel mogelijk te doen,vind "iedereen" zó n oude slopert het leukst...?

Scootertje heeft goed Haar best gedaan om de "snelle" Rally's,Sprint Veloce's en zelfs de GTS'n in het groepje bij te houden...

Maar op Circuit Zolder was Ze wel een beetje buiten adem...

13403608.png

13403625.png

13403631.png

Groetjes,Karin & AJ

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

De laatste tijd start mijn vb1 als hij warm is erg rot.

Als ze een nachtje heeft gestaan start ze in een keer.

Iemand een idee waar dat aan kan liggen?

 

groetjes Karin

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...