Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Antwerpen - Tramin (Italië) - Antwerpen


RoflGts300

Aanbevolen berichten

Bouwverlof 2013 ... het gaat er dan eindelijk van komen. 3 weken Italië!!!

10 mei 2013 -> Malossi veringen gestoken, probleem vastgesteld met waterpomp enz. Al een geluk garantiegevalleke! 23 mei zal dit vervangen worden!

To Do 23 mei -> Groot onderhoud van 10.000km, Nieuwe banden (City Grip), Nieuwe crashbars van Logoscooter (Deze wil ik in't zwart laten spuiten), Nieuw bagagerekje vooraan! (Moet ook zwart zijn en niet mat!)

Nog zaken? Let me know!

Gaan in 3 dagen op ...

Antwerpen - Frankfurt

Frankfurt - München

München - Innsbruck - Brenner - Tramin

Tips en tricks? Logeeradressen die jullie al hebben gedaan of hotellekes? Let me know!

Alvast bedankt!

Gegroet Rolf!

(Enige dat nog onze trip kan verstoren is de rug van m'n vrouwke, hopelijk lukt het voor haar!)

Link naar reactie

Rolf, peins dat je op de grens schoten/merksem woont gezien je posts in 'ik rijd rond en kom tegen' ik kan maar 1 ding zeggen (en nog veel meer zeveren) ga eens nr schaeps in deurne, daar kan je jezelf (allee,, je vrouw in dit geval) een eenvoudig tot op&top aangepast rugsteunverband laten aanpassen. Ik spreek van ondervinding, Jaja ik draag dat ook ja // (2 rugoperaties doorgemaakt) > wél enkel tijdens het rijden > zonder rugsteun = 10km en problemen; mét is 150km een fluitje van ne cent + het mijne komt vandaar. Oké het kost wat centen maar het is bijlange ni zo duur als een malossi vering en voor je vrouw heb je toch iets over hé. Het is een wereld van verschil, 's avonds én zeker de dag nadien.

Het kan alleen maar vreugde bijdragen aan je vakantie. In elk geval; goei reis alvast en veilige kmtrs

Mvg, luciano

Link naar reactie

Michelin City Grips zijn voor de GTS ook een van de beste banden bij nat weer. Je moet bij nat weer maar eens over een zebrapad of een putdeksel rijden met respectievelijk een Sava en een City Grip... Je zal het verschil wel merken.

In de regen is de grip uiteraard altijd een kritiek punt. Maar als er iemand een band kent die bij nat weer beter is dan de City Grip, dan verneem ik het graag...

Link naar reactie
Rolf, city grips zijn goede banden bij droog weer. Tijdens mijn laatste trip heb ik ondervonden dat bij nat wegdek de achterkant van mijn GTS dikwijls wilde wegglijden in de bochten.

Rij nu 11000 km met die City Grips ... 1 band maar, slijtage begint nu.

Merk inderdaad nu wel minder goed ifv regenweer, maar als ze nieuw zijn dan zijn er geen beter voor op nat wegdek vind ik.

Sava nieuw was een moord op natte weg.

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

Hoi Rolf gevonden, je bestemming ongeveer 20 km onder Bolzano.

Rij ook met Michelin City Grip (4500 km) best tevreden over. Altijd controle van de banden spanning is een must voor levensduur en veiligheid. Van tussen de oren goede informatie krijgen waarmee je bezig bent is nog het belangrijkste op 2 wielekes, als je weet dat het loopvlak van de beide banden maar de grote heeft van een 20€ biljet.

Link naar reactie
Rolf, peins dat je op de grens schoten/merksem woont gezien je posts in 'ik rijd rond en kom tegen' ik kan maar 1 ding zeggen (en nog veel meer zeveren) ga eens nr schaeps in deurne, daar kan je jezelf (allee,, je vrouw in dit geval) een eenvoudig tot op&top aangepast rugsteunverband laten aanpassen. Ik spreek van ondervinding, Jaja ik draag dat ook ja // (2 rugoperaties doorgemaakt) > wél enkel tijdens het rijden > zonder rugsteun = 10km en problemen; mét is 150km een fluitje van ne cent + het mijne komt vandaar. Oké het kost wat centen maar het is bijlange ni zo duur als een malossi vering en voor je vrouw heb je toch iets over hé. Het is een wereld van verschil, 's avonds én zeker de dag nadien. Het kan alleen maar vreugde bijdragen aan je vakantie. In elk geval; goei reis alvast en veilige kmtrs

Mvg, luciano

Super tip! Bedankt!

Ja, voor de rug is het heel belangrijk, m'n vrouw werkt in een rusthuis ... das al belastend genoeg! Enkel het beste voor haar! (Wat het raar maakt dat ze met mij getrouwd is ;) )

Ik zal is gaan horen daar in Deurne.

Danke!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...