Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Windscherm laag model voor GTS / LX


Vespa-Viking

Aanbevolen berichten

Hallo,ik lees op een website dat windscherm laag model voor GTS ook past op LX,dus als ik redenering doortrek past een laag scherm voor LX ook op GTS ? klopt dat wel ? een andere site zegt dat beide schermen verschillende referenties hebben en dus niet onderling verwisselbaar zijn,wie weet raad? alvast bedankt,grtz Eric

Link naar reactie

Beste,

ik heb zo 'n scherm laag model te koop,

Het scherm was van mijn GTS en ik heb het al gemonteerd op de LX125 3V van mijn vrouw en dit past inderdaad. Het past omdat de uitsnijding rond het licht groter is.

Een windscherm van een LX past NIET omdat de uitsnijding van het licht kleiner is.

Wie interesse heeft in het scherm geef een seintje.

Link naar reactie

g@ vespa viking, ik wl zeker vadre niet in de wielen rijden maar voor 50 euro kun je ook die van mij hebben, staat op gts 300, donkergrijs, anderhalf jaar oud, krasvrij, met sticker vespa meeting isola d'elba erop, op deze manier wordt de wissel naar een groter scherm minder pijnlijk in de portemonnee, ( ik rijd teveel in het slechte weer tegenwoordig.????). Ben uit Lokeren, dus ook nog niet zo ver weg l). Greetings. Dewiene

Link naar reactie

Bedankt iedereen voor jullie antwoorden en info,jammer Dewiene uit Lokeren dat ik nu pas(zaterdagavond 23u)jou bericht zie,ik zou wel gereageerd hebben,maar ik heb ondertussen deze middag een origineel smoke screen gekocht bij De Pauw in Gent,voor diegenen die geinteresseerd zijn,het scherm voor een GTS past op een LX,maar het scherm van een LX past niet op en gts , reden,de diameter van de koplamp van de GTS is iets groter dan van de LX,de bevestiging is wel dezelfde.grt Eric uit Gent

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...