Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Miserie alom of uitzondering die de regel bevestigd?


Julo

Aanbevolen berichten

Hey! Ik ben op zoek naar een tweewieler voor dagelijks woon-werkverkeer te doen (enkel 30 km). Als Vespa-freak zou ik graag een GTS300 bijkopen. Deze rijden zalig goed en ideaal om in stad (Brugge) ook overal tussen te kunnen.

...maar...

Een vriend van me heeft niets anders dan miserie met zijn 300. Volgens mijn dealer een uitzondering. Wie van jullie (wel mensen die meer doen dan toerkes ronde de kerktoren) spreekt de dealer ook al dan niet tegen?

Tevreden van? Verbruik? ...?

De andere optie is de aankoop van een zwaardere moto maar daar ben ik maar matig fan van.

Greets en merci voor jullie advies!

Link naar reactie

Bwa, nee. Gaat niet snel genoeg en heb iets nodig dat echt bedrijfszeker is en wat bagageruimte biedt. De GT blijft wel mn toppertje natuurlijk :D.

Link naar reactie

Als je een 300 gebruikt waarvoor hij dient ga je er niet veel problemen mee hebben. als je grotere afstanden wil afleggen aan een stevig tempo met een confortabelere zit- en rijhouding,dan kies je beter een toermotor.

Link naar reactie
Gts 300 8maanden oud 3600km, kapotte waterpomp, verbruikt olie en valt soms stil...Al een geluk is het nog allemaal garantie...

Ik van de week nog stoefen dat er niks aan was :D

Gisteren Malossi laten steken voor en achter - toen ze hem omhoog hadden gezet bleek er toch iets met de waterpomp te zijn :D

Kaka dus ... alles blijkbaar in garantie nog te repareren ... dus over een 2 weken zal het allemaal vervangen worden :)

Leve garantie!!!

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

Rij zelf met een standaard 300ie van bouwjaar 2012. Net 5000 km achter de rug, zonder het minste technische probleem. Verbruik amper 3l/100km.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

GTS 300,'10,5K.,

Ook geen problemen,alleen de achter HooHouder doet het soms even niet!,HaHa

Groet,AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...