Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sportzadel GTS


DAXX

Aanbevolen berichten

Gegroet allen,

Ik heb hier zojuist tussen de soep en de patatten,dat zadel gemonteerd,

Eerste bevindingen,

*Super graaf fak

*redelijke afwerking,origineel Piaggio

*wreed hard

*om het te laten passen,heb ik wel het achterrekje (van diene Engelsman,kben even de naam kwijt) en diene beugel moeten demonteren

*eerste testrit zal voor de POLDERRUN 2013 zijn,,,mochten jullie het vergeten zijn ;)))

CHEERS

Link naar reactie

Merci voor de herinnering les ;)),,

Idd dat rekje zou zo'n 2 cm moeten zakken, wiltge dat terug monteren,wat mogelijk is maar dan zit ge echt wel voor uw achterlicht, op zich geen probleem zolang ge er niks oplegt;)).

Tja en hard??? Toch dubbel zo hard als het origineel, kan misschien wel zo moeten ,want op dat origineel kon ik geen 50km rijden zonder mijn gat te masseren ;)) en ik denk dat ik een gemiddeld gewicht heb 75 kg ,,,, gemeten voor een weekend ;))

CHEERS

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik laat diene uitlaat enkel brullen bij evenementen;)),,,,voor gewoon een toertje te gaan doen,gaat die DB- killer er terug in,anders vrees ik dat ik vroeg of laat wel aan de kant gezet wordt en ook al meegemaakt dat boze terrasjesmensen mij van mijne scooter willen sleuren omdat ik hunne " rust" verstoorde ;))).

@ les ivm met dat achterrekje zoek ik wel een oplossing en anders maak ik zelf wel iets,,,of misschien is classic racks al met iets bezig ????

CHEERS

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Is zo'n mono 'gel' zadel echt zo hard? Ik sukkel nogal met mijn rug en met het standaard zadel zit ik vanwege mijn lengte iets te ver naar voor...daarom leek zo'n mono-zadel me wel iets omdat ik dan wat verder naar achter kan zitten, maar als het effectief zo hard is ben ik er ook niet veel mee...

Link naar reactie

Ik heb er in ieder geval geen zeer gat meer van ;)),ge kunt u ook iets meer naar achter zetten en als ge problemen met de rug hebt ,kunt ge misschien beter uw vering beter afregelen.Ik denk dat ge vroeg of laat wel iemand zult tegenkomen met zo'n zadel en u zelf kunt overtuigen.

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...