Ga naar inhoud
Vespaforum.be

En maar wachten en wachten en wachten........


Aanbevolen berichten

Ik wacht ondertussen op de kop 4 weken op m'n nummerplaat van mijn nieuwe lml. Overdag probeer ik minstens tweemaal in te bellen bij het DIV. Helaas bel ik blijkbaar niet alleen want " alle werknemers zijn steeds in gesprek".

Ik vind dat het allemaal nogal lang duurt voor ik een eerste keer kan toeren.

Tips?

Gr Nico

Link naar reactie

Is't weer van datte... zucht. Ik heb vorig jaar (zelfde periode) 8 weken mogen wachten...

Link naar reactie

Ik ben ondertussen ook al 2 weken wachtende op de plaat voor mijne moto...

En ik heb al zoveel geduld ;-)

Link naar reactie

Gisteren alle papieren van de inschrijving terug in de bus gekregen. Blijkbaar kunnen ze hem niet als nieuwe scooter inschrijven omdat het over een stock voertuig gaat.

Dan maar al de extra documenten opgevraagd bij de dealer. Deze heb ik direct ontvangen en vanmorgen terug op de bus gedaan. Daarna heb ik nog een mail gestuurd en gebeld. Zou het nu volgende week prijs zijn of ben ik nog steeds te positief?

Link naar reactie

Yep been there, done that... een nieuwe factuur moeten laten maken door de dealer met de vermelding "Nieuw voortuig - 0 KM".

Daarna weer ingestuurd en daarna weer wachten, wachten, wachten...

Er is maar één gouden regel: NIKS opsturen en ZELF naar een loket gaan.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik krijg normaal vandaag mijn 'aanvraag tot inschrijving' terug van mijn makelaar.

Zouden jullie dit gewoon opsturen of toch zelf naar DIV rijden waarvoor ik dan halve dag verlof moet nemen ?

Het gaat over een occasie dus bovenstaande fratsen zou ik niet kunnen voor hebben, zouden ze dan nog zo'n lange wachttermijn hanteren ?

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Binnenkort komt mijn vespa na 3 jaar weer vanonder het stof.  Ik ben helaas nog wel ongeduldig aan het wachten op mijn nieuwe nummerplaat, maar deze zou nu onderweg zijn.  Vandaag "20 augustus" vertelden ze mij dat ze al de aanvragen van "25 juli" aan het verwerken zijn.  Dus MAAR vier weken wachten.  Voor diegene die een nummerplaat nodig hebben een goede raad, ga even in de rij staan bij het DIV en je hebt er één.  Ondertussen ben ik van werkopdracht veranderd en nu werk ik toch wel toevallig aan de overkant van DIV Brussel, dit juist nadat ik mijn plaat al besteld had via het verzekeringskantoor :-S.

Link naar reactie

Binnenkort komt mijn vespa na 3 jaar weer vanonder het stof.  Ik ben helaas nog wel ongeduldig aan het wachten op mijn nieuwe nummerplaat, maar deze zou nu onderweg zijn.  Vandaag "20 augustus" vertelden ze mij dat ze al de aanvragen van "25 juli" aan het verwerken zijn.  Dus MAAR vier weken wachten.  Voor diegene die een nummerplaat nodig hebben een goede raad, ga even in de rij staan bij het DIV en je hebt er één.  Ondertussen ben ik van werkopdracht veranderd en nu werk ik toch wel toevallig aan de overkant van DIV Brussel, dit juist nadat ik mijn plaat al besteld had via het verzekeringskantoor :-S.

Vandaag zitten ze aan 27/07 volgens bediende.

Wel een goede tip die ik kreeg van vriendelijke bediende...indien je een copy hebt van u roze aanvraagformulier staat daar een barcode en als je die doorgeeft met een dringende reden nemen ze je ertussen.

Link naar reactie

In Alken gaat het zeer snel ,breng je papieren vandaag en na paar dagen heb je je nrplaat .Wel zonder weekend bij geteld . Ik ben driemaal daar geweest en nog nooit 4 a 8 weken gewacht. Max. denk ik een week gewacht. Zelfs de dag erna mijn plaat gehad, dus ik zou een of twee uur rijden  is de moeite waard. En zeker als je niet veel geduld hebt. Good Luck .

 

Mvg Gio 

Link naar reactie

In Alken gaat het zeer snel ,breng je papieren vandaag en na paar dagen heb je je nrplaat .Wel zonder weekend bij geteld . Ik ben driemaal daar geweest en nog nooit 4 a 8 weken gewacht. Max. denk ik een week gewacht. Zelfs de dag erna mijn plaat gehad, dus ik zou een of twee uur rijden  is de moeite waard. En zeker als je niet veel geduld hebt. Good Luck .

 

Mvg Gio 

dit is Kontich net hetzelfde hoor. Alleen moet je veel geduld hebben de dag zelf. Vorig jaar ben ik gaan aanshuiven, Ik was om 7.15u daar terwijl het pas om 9.00u opengaat en was nr 58. Ze doen er maar 70 per dag dus ik heb daar tot 14.30u mogen wachten tot het aan mij was

Link naar reactie

Kontich: gewoon iets voor de middag langsgaan, dan is daar geen kat (allez 5/6 man) en sta je na 10 minuten weer buiten.

Link naar reactie

Kontich: gewoon iets voor de middag langsgaan, dan is daar geen kat (allez 5/6 man) en sta je na 10 minuten weer buiten.

toen ik vorig jaar ging moest je daar voor 7.30u zijn of je kwam die dag niet meer aan de beurt

Link naar reactie

Hey Gette, als je in de voormiddag gaat het uur weet ik niet, maar zeker niet tegen 12 uur gaan. Ik had er de laatste keer 2 man voor en binnen de kwartier was ik buiten . En is ook een jaar geleden geweest. Maar ze zijn terug van vakantie ,dus personeel genoeg zeker :))

 

 

Mvg Gio

Link naar reactie

voila, vandaag mijn kans gewaagd in Alken,

 

halve dag verlof genomen

 

aangekomen bij DIV Alken iets na 8,

ik was 2de,

deuren open om 8.30

buiten om 8.40

 

dus 40 minuutjes, lijkt mij goed doenbaar

 

toch maar gaan werken, en om 9.20 op het werk ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...