Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zomervest


Johan23

Aanbevolen berichten

Misschien kan je wat meer preciseren...

Er is een wereld van verschil tussen een geperforeerde lederen vest type motoGP en en casual zomers jasje (met beschermstukken etc) en alles wat daar tussen ligt.

Iedereen heeft andere verwachtingen van zijn vest en vrijwel iedereen zal jou zijn eigen vest aanraden ...

Bij deze : :-) ik wissel af tussen een lichte motorjas in textiel / een lederen motorjas en een MULTITECH ARMOR TEX JACKET voor als het héél warm is (of als armour voor onder een gewone jas)

mvg,

P

SP445004.jpg

Link naar reactie
Kijk ook eens op www.louis.de

Is idd een goed idee als het wat minder hoeft te kosten. Wel goed letten op de maat als je iets op het internet koopt, ik pas liever een model voor ik het koop. misschien kun je, een aankoop wel terugzenden voor een andere maat, dat heb ik nog niet bekeken. Op de moto rij ik zomer en winter in een lederen pak, geen probleem. Op de wesp gewoon een lederen jas, kwestie van toch beschermd te zijn. Veel succes.

P.S. Ik heb ook zo een geperforeerde moto jas, maar daar voel ik me toch niet zo veilig in. Zeker niet op moto. Allicht zit het tussen mijn oren :-))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...