Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kevlar/Armalith jeans moto broek


DAXX

Aanbevolen berichten

Nadat nen collega van mij nen schuiver had gemaakt deze week en ik zijn verwondingen( vooral schaafwonden en de rest van zijn lichaam een klein beetje uit den haak) heb gezien,ondanks hij volledig in "het pak" zat,begon ik mij toch vragen te stellen ivm beschermende kledij.

ziehier een klein voorbeeldje.

Heb ik mij maar een "ARMALITH" jeansbroek aangeschaft,niet goedkoop,maar hopelijk voor de rest van uw leven en voor eventuele recencies,kunt ge best wachten totdat ik nog eens nen schuiver maak ;(((.

Natuurlijk zal ik wel mijn mening geven na nen deftige rit en hopelijk zonder nen schuiver,,,even wachten tot na Cobblesoul.

CHEERS

Link naar reactie

Klopt Daxx!

Armalith is nog steviger dan Kevlar, en de meeste broeken uit Armalith zijn volledig uit deze stof gemaakt, dus niet enkel met een versteviging op de meest kritische plaatsen.

Heb je een Esquad? Daar zijn ook filmpjes van te zien op youtube.

Link naar reactie

Tja ik heb dan maar nen Esquad gekocht,bij de Joma in Aartselaar en de prijs van zoiets,daar zijt ge een maand ni goe van,of ze verklaren u zo zot als Leuven foor,soit ik ben ze vandaag al gaan inrijden,want da grapje is wel vrij stijf,het is niet winddicht,ideaal voor warmere temperaturen,,, en ja ook een beetje old school ;))

CHEERS

Link naar reactie

Ben zelf héél tevreden van mijn SPIDI FURIOUS jeans: denim+Cordura, met stretchvlakken en dus héél comfortabel. Een gecrashte motorjournalist was er ook héél over te spreken.

Heb ook een Oxford SupserSlider jeans met Kevlar: die zit wat ruimer qua pasvorm maar is meer een standaard jeans met achteraf kevlar & protectoren toegevoegd.

Link naar reactie

@fajes,,,neen niet gezien tijdens mijn zoektocht,,,kwas eigenlijk op Armalith aan het zoeken...ik raad u toch aan om ze zeker te passen ipv online een aankoop te doen,kheb een maatje meer moeten pakken omdat ze nogal vrij spannend aan de benen was.

In mijn geval best te vergelijken met een nieuwe Pace jeansbroek(x2),,,en da zult ge wel kennen ;))

CHEERS

Link naar reactie

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EawWOaIznv8

ben eerlijk gezegd op zoek nr zo'n versterkte jeansbroek en zie eigenlijk door de bomen het bos niet meer. En hierboven lopen de meningen ook al sterk uiteen, wat moet je nou aankopen? al is de opmerking van @nero uiteraard de beste manier :-)

Of zijn er die er één hebben gekocht en ze maar eenmalig gedragen hebben en dan weg ermee wegens een te slechte pasvorm of zitcomfort in de praktijk? (iets passen is nog anders dan er een godganse dag mee rondrijden en/of rondlopen)

Mvg luciano

Link naar reactie

online, hij stuurt ze gratis terug als je een foute maat hebt. je kan met hem wel goed communiceren op voorhand over je afmetingen. :)))

ze zijn niet goedkoop, maar je hebt wel stijl én een beschermende broek in één! :D

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...