Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Problemen starten gts 125, E3 2010


philter

Aanbevolen berichten

Heb ik zelf nog niet bekeken, kwas wa druk in de weer om wa foto's op't forum te zetten.

dealer had zelf geen idee;(

k'heb nu de stukken van het kleppenhuis eens onder de loep genomen en vind het raar dat ik alle 4 de kleppen niet meer op hun plaats krijg.

er zijn wat beschadigingen op mijn nokkenas ook. pfff had hem beter zelf open geprutst.

zal morgen de veren eens bekijken.

Link naar reactie

Gisteren mijn motor omgebouwd en deze morgen olie vervangen, koelvloeistof opgevuld en laten proefdraaien.

Op het eerste zicht alles ok;)

Nu ben ik later van plan om mijn oude motor te herstellen, moet nu het blok volledig openen en kijken of er iets in ligt?

of kan ik de defecte klep vervangen (het is trouwens een uitlaatklep) en de cilinder weer opbouwen?

wat zouden jullie doen? en 1 klep vervangen of 2 kleppen of alle 4?

Laat maar iets horen.

Grtz,

Philter

Link naar reactie

helemaal opengooien en ik kom kijken enof meehelpen ;))),,,,,zolang je niet weet wat er juist is binnengegaan en vanwaar???,,,,maar soit als uwe piston enof segmenten niet zijn geraakt,denk ik niet dat er iets in uwe carter is terechtgekomen...ik vraag mij wel af waarom diene krukas is vervangen geweest en in welke toestand uw oliepomp verkeerd ????

CHEERS

Link naar reactie

kan zijn, maar ik ga uitleggen wat ik denk en dan kan u me zeggen of ik fout zit ik neem elke verbetering in dank aan.

Hoe meer ik leer, hoe meer ik weet en hoe meer ik weet hoe meer problemen ik zelf kan oplossen.

Bon ik dacht dat de zuiger aan de krukas zit en dat de nokkenas in het kleppen huis zit voor de timing van de kleppen.

ga nu eerst wa plaats maken in mijn garage en laat jullie weten wanneer ik hem open doe.

Hou jullie op de hoogte;)

Link naar reactie
  • 6 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...