Ga naar inhoud
Vespaforum.be

946 vanaf volgende maand in showroom


thcerb

Aanbevolen berichten

Voor dat geld koop ik mij wel iets anders. Welke gek geeft dat er nu aan, enkel omdat er "vespa" op staat en het, voorlopig althans, iets zeldzaams is. Ik kan mij niet inbeelden dat deze pris, op welke manier dan ook (2x betere kwaliteit dan yamaha, 3x langere levensduur dan sym???) gerechtvaardigd is. Tenzij er onderdelen in bladgoud op zitten natuurlijk.

Altijd leuk om hiermee langs de Antwerpse terrasjes/ after work te rijden met je iphone 5, je jasje van tucano etc.. Op zoek naar een glaasje bubbels.

Link naar reactie

Voor een 125cc automaat is dat teveel.

Ik vraag me wel af voor welke doelgroep deze scooter ontworpen is.

Het populairste scootermodel van Italië, de Honda SH125, is drie keer goedkoper en veel praktischer, ook verkrijgbaar in zwaardere modellen.

Ook de GTS is praktischer en is verkrijgbaar in meerdere cc versies, de 946 niet.

Overprijsd en elitair, tegen de geest van het origineel.

Link naar reactie
Voel ik daar een lichte jaloezie :-) het lijkt me eerder een investering (hopelijk) en in mijn collectie van gs en rally staat hij wel leuk.

Neen. Zeker, niet. In mijn ogen is hij dat geld gewoon niet waard. Voel jij jaloezie als je, als niet roker, een roker voor 1500 euro per jaar ziet roken? Neen, dan denk je, "stommerik, dat geld kan je toch wel beter investeren."

Ik vind het gewoon dom. Pas op, ik vind hem niet lelijk, maar voor een 125 is die prijs voor mij op geen enkel vlak te rechtvaardigen.

Link naar reactie

Ik vind dat ding wel gaaf,Vriendin vind dat ding spug lelijk...

Maar 9 Rooie is wel een berg geld voor een scootert die je gewoon kan bestellen!

Groet,AJ

Link naar reactie

Een hebbedingetje voor mensen die niet weten wat doen met hun centen maar een goei investering ?!

Dat zeiden ze van de eerste GTS'en en GTV's ook...ondertussen weten we wel beter..

Nu 1 zaak staat vast : aan die prijs zullen er niet op elke hoek van de straat 5 staan dus opvallen zult ge wel.

Link naar reactie

Limited edition, dat kennen we bij Vespa, zie maar naar de "Anniversary, genummerd en met certificaat" laatste PX'en in 2007, de huidige PX noemen ze ook al Limited, de GT60, GTV's, LXV's... pfff, als't goed draait maken ze er nog bij, als't slecht draait (wat het hier wellicht zal doen, hopelijk voor Vespa heb ik ongelijk) gaan ze de prijs verlagen. Dus als je er eentje wil, wacht nog 2 jaar.

Link naar reactie
Voor dat geld koop ik mij wel iets anders. Welke gek geeft dat er nu aan, enkel omdat er "vespa" op staat en het, voorlopig althans, iets zeldzaams is. Ik kan mij niet inbeelden dat deze pris, op welke manier dan ook (2x betere kwaliteit dan yamaha, 3x langere levensduur dan sym???) gerechtvaardigd is. Tenzij er onderdelen in bladgoud op zitten natuurlijk.

Altijd leuk om hiermee langs de Antwerpse terrasjes/ after work te rijden met je iphone 5, je jasje van tucano etc.. Op zoek naar een glaasje bubbels.

Haahaha +1 voor de Viet!

Link naar reactie

Deze Piaggio-move doet me toch ook de wenkbrouwen fronsen...de eerste Vespa werd getekend voor de mensen die zich geen wagen konden permitteren.

Nu kost da brommerke meer dan een wagen...ronduit belachelijk dus...

Doet me een beetje denken aan de kringloopwinkels tegenwoordig: ooit ook begonnen met een nobel doel, nl zeer goedkoop spullen verkopen aan minderbedeelden..

Vandaag krijgen ze nog steeds (dik gesubsidieerd) gratis spullen... maar welke minderbedeelde gaat 500 euro betalen voor een vaaske bij de kringwinkel?? (dat ze gratis kregen)?

Hun slogan 'originaliteit is niet duur' moeten ze dringend gaan veranderen...

ps; excuses voor het alweer lichtjes off-topic glijden..

Mvg, Bardi

Link naar reactie

Groot gelijk Bardi, dan zet ik mijn spulletjes nog liever 'alles in 1 keer gratis af te halen' op kapaza want als ze het denken niet te kunnen verkopen voor voldoende centen pakken ze het gewoon niet mee. Soit, back on topic!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...