Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Goede Gps?


Vespaboy20

Aanbevolen berichten

Hey iedereeen

Heb sinds kort een Vespa gekocht en heb de smaak helemaal te pakken!! Ik wou dat ik het al veel eerder gedaan had! Ik zoek voor alles een reden om met mijn VESPA 125 CC GTS (een rode :) ) rond de bollen. Ik heb al was opzoekingen gedaan omtrent de mogelijke aankoop van een GPS, Ik ben echter een totaal nieuw in deze materie en vroeg mij af of jullie mij tips konden geven, wat goed en niet goed is, waar ik op moet letten, wat het prijskaartje is van een gps, winnkels, websites,...
Ik heb natuurlijk ook een gps in mijn auto, maar vermoedt dat deze niet bruikbaar is op mijn vespa?
Zelf ben ik afkomstig van Schilde, misschien iemand die een winkel in de buurt kent?
Je ziet het veel vragen en hopelijk binnenkort ook veel antwoorden.

Ps: ik ben echt nog nieuw in heel het vespa gebeuren maar hoop er snel meer van te weten te komen :)

Sportieve groeten

Vespaboy

Link naar reactie

omdat je nieuw bent: probeer boven aan deze site eens de zoekfunctie. Zoek op GPS en je krijgt al veel info.

Als je dan nog extra vragen hebt, stel ze gerust.

Sowieso is Garmin zumo een goede keuze (maar je moet wel kaartmateriaal hebben en wat centjes...)

Link naar reactie

Welkom Vespaboy, ikzelf heb een Garmin Zumo 660 en ben er heel tevreden over kost wel €510, er zijn van Garmin kleinere modellen de Zumo 340 voor +/- €400, de Zumo 350 voor +/- €460.. Gelijk Mcvespa schrijft iets duurder dan andere GPSen, maar heel compleet met vaste waterbestendige bevestiging aan uw wesp, is heel gemakkelijk, inklinken en wegwezen. Ik heb die van mij in Media Markt Nederland gekocht voor €450. Als je al eentje hebt dan kun je eens zien voor zakjes van Hama waar je uw gps insteekt en dan met een stroomdraad aansluit aan uw scoot. Overweeg en koop voor u de interessantste. Garmin heeft de voordeel tegenover bv TOM TOM dat hij gereden routes kan opslagen. Het toffe is ook dat je via RouteYou zelf routes kunt maken via de PC en opslaan in de GPS, hier heb ik al uren plezier aan gehad. Laat maar weten wat uw beslissing is geweest.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...