Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Goede Gps?


Vespaboy20

Aanbevolen berichten

Hey iedereeen

Heb sinds kort een Vespa gekocht en heb de smaak helemaal te pakken!! Ik wou dat ik het al veel eerder gedaan had! Ik zoek voor alles een reden om met mijn VESPA 125 CC GTS (een rode :) ) rond de bollen. Ik heb al was opzoekingen gedaan omtrent de mogelijke aankoop van een GPS, Ik ben echter een totaal nieuw in deze materie en vroeg mij af of jullie mij tips konden geven, wat goed en niet goed is, waar ik op moet letten, wat het prijskaartje is van een gps, winnkels, websites,...
Ik heb natuurlijk ook een gps in mijn auto, maar vermoedt dat deze niet bruikbaar is op mijn vespa?
Zelf ben ik afkomstig van Schilde, misschien iemand die een winkel in de buurt kent?
Je ziet het veel vragen en hopelijk binnenkort ook veel antwoorden.

Ps: ik ben echt nog nieuw in heel het vespa gebeuren maar hoop er snel meer van te weten te komen :)

Sportieve groeten

Vespaboy

Link naar reactie

omdat je nieuw bent: probeer boven aan deze site eens de zoekfunctie. Zoek op GPS en je krijgt al veel info.

Als je dan nog extra vragen hebt, stel ze gerust.

Sowieso is Garmin zumo een goede keuze (maar je moet wel kaartmateriaal hebben en wat centjes...)

Link naar reactie