Ga naar inhoud
Vespaforum.be

150 ingeschreven als 125 terug 150


Aanbevolen berichten

ik denk dat het omgekeerd is, dat er nogal veel 125cc's nen andere moteur krijgen...

naar mijn weten doen de verzekeringen daar niet zo moeilijk over maar is het vooral een belastingskwestie.

Nu kunt ge dat nog altijd tegen uwen verzekeraar zeggen en een bonus betalen voor die 25cc's extra

en voor de belastingen zal der wel erges een kliklijn bestaan om uw eigen aan te geven

MVG

Link naar reactie

Over welk model vespa gaat het?

Als die recent ingeschreven is met het correcte chasisnummer vrees ik ervoor, tenzij je (best via je verzekeraar) aangeeft dat er een fout is gemaakt in het verleden bij het inschrijven van het voertuig.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Als een 150cc ingeschreven wordt als 125 cc heeft deze niet de officiële weg gevolgd om ingeschreven te geraken. DWZ dat de vespa hier in België belandt is zonder papieren en dat ze op 125cc is gezet omwille van het mogen rijden met autorijbewijs.

Deze handeling omkeren zal helaas niet gaan via de legale weg.

Link naar reactie

Daar moet je gewoon niet te veel over praten in het openbaar, we hebben al genoeg regeltjes en wetten in dit land, en je weet maar nooit of er zo'n regelneef uit de politiek meekijkt. :-|

Link naar reactie

Verzekeringsgewijs in orde voor een niet legale motorfiets ;)

Ze zullen het misschien doen , nadruk op misschien , maar ik zou er toch niks mee wilen tegen komen of veroorzaken.

Dit enkel en alleen al omdat je geen pv van goedkeuring hebt en dus geen gva en dus eigenlijk niet mee op de baan mag.

Vergelijk het met een 50cc onder een fireblade hangen , blijft ook een moto en geen brommer...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...