Ga naar inhoud
Vespaforum.be

akrapovic 'black'


les

Aanbevolen berichten

Mooie uitlaat, ik ben zelf al geruime tijd aan een andere uitlaat aan het denken maar twijfel tussen de zwarte remus en de akra, tot nu wist ik niet dat de akra in black bestaat. De twijfel begint in het voordeel van de akra te gaan, maar ik ga nog even afwachten op de testverslagen die ik ongetwijfeld via deze weg en jou te lezen zal krijgen... en meer bepaald over geluid, lawaai en eventueel trillingen.

Grtzzz,

Link naar reactie

de uiltaat is nog nieuw maar nu valt het geluid goed mee, dikke zware roffel en wa meer geluid om op toeren te komen(vooral bass tonen) en eens op snelheid hoort ge al bijna niks meer ondanks ik een medium windscherm op heb staan op dit moment, met ene klein of zelgs geen windscherm zult ge niet zo erg veel van uw uitlaat horen.

alez, nog eens, de uitlaat is nog nieuw, als ik wa km'ers heb verwacht ik dat hij wel wa meer lawaai gaat ontwikkelen als hij ingebrand is...

qua trillingen valt het goed mee, pas tegen de 100 op de teller voelt ge de voetplaat wa trillen maar dat is nog goed te doen.

Link naar reactie
Ik heb zelf ook een grijze Akra en nog altijd super tevreden over. Ben zelf ook aan het twijfelen geweest

om de grijze weg te doen voor de zwarte.

Is er eigenlijk buiten de kleur, verschil tussen de grijze en de zwarte?

Ik dacht van niet, misschien kan ik jou grijze overnemen? Als eentje van een 300 onder een 125 past? Al denk ik dat ook dat hetzefde is.

Grtzzz

Link naar reactie

300,250 en 125IE passen allemaal ;-)

ja ondertussen nog wa mee gereden en idd zalig, schone roffel en op snelheid merkt ge bijna niet dat ge een andere uitlaat hebt, amai, wreed content, das wa anders dan die GPR indertijd.

Als ik daar constant 90 mee reed was ik half doof :-P

Link naar reactie

Les, waar hebt ge hem laten plaatsen? Zelf gedaan? Waar gekocht?

Staat ook op m'n verlanglijstje.

/EDIT: Stomme vraag ... ge hebt me al geantwoord op GTS owners club ;)

Zou tussen de 450 en de 500 zitten van prijs... klopt dat? /EDIT: Ja, het klopt ...

Groeten,

Rolf

Link naar reactie
Les, waar hebt ge hem laten plaatsen? Zelf gedaan? Waar gekocht?

Staat ook op m'n verlanglijstje.

/EDIT: Stomme vraag ... ge hebt me al geantwoord op GTS owners club ;)

Zou tussen de 450 en de 500 zitten van prijs... klopt dat? /EDIT: Ja, het klopt ...

Groeten,

Rolf

De goedkoopste die voorlopig kan terugvinden is deze http://www.vespalife.nl/vespa_accessoires.asp?Soort=uitlaat

Link naar reactie

Dit weekend eens naar nederland rijden ... Vespalife te Nijmegen voor volgende onderdeeltjes

http://www.vespalife.nl/vespa_accessoires.asp?Type=GTS*&Soort=Verlichting&imageField.x=87&imageField.y=9

Dan in de loop van volgende week een nieuw zadel van ne super sport er op zetten ...

Akra black zal nog even moeten wachten ... droogkast naar de vaantjes! Onverwachte streep door de rekening ... budget voor m'n akra :(

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...