Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GPS op GTV 250


hotbreeze

Aanbevolen berichten

Ik heb een Garmin 660 op mijn GTS, heb de vaste mount bevestigd tussen de rechter spiegel. En de stroomdraad langs de rechter remhendel achter de koplamp aan een stroomdraad geklemd, die enkel stroom geeft als de contakt opstaat. Dus eventjes met een stroomtester uitzoeken welke draad in aanmerking komt. Neem per abuus niet de draad van je verstraaler. Zoek uit welke mount het mooist/beste staat op je scoot.

Link naar reactie

Bedankt voor de reacties. Het probleem is niet zozeer de bevestiging van de GPS. Ik denk dat ik zelf wel iets kan maken met de originele oplader ( zonder zuignap dan) maar wel waar ik precies 12V moet aftappen. Ik ga dus eens kijken onder het linkse knieschild. Ik dacht dat de batterij rechts zat?

By the way, ik ben van Bree ( België)

Link naar reactie

Je batterij zit tussen je voeten en zie je onmiddellijk wanneer je die 4 vijsjes losmaakt. Links, achter het knieschildje zou er op een klemmetje 12VDC vrij zijn om af te takken voor de oplader. Weet niet meer welke kleurtjes, best gewoon uitmeten.

succes!

Link naar reactie

Je kan ook een " Tripy II " monteren op Ram-mount . staat bij mij op de linker spiegel(arm).

Elektrische aansluiting is niet nodig : de Tripy II heeft een autonomie van 15 volle uren.

Is een volkomen Belgisch product, gefabriceerd in Gosselies. 5 jaar garantie, met een volledig

software pakket voor het plannen van uitstappen.(vergelijkbaar met Garmin-systeem)

Het is natuurlijk wel even wennen aan het beestje, maar maakt wel furore, onder meer in

motor-media.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...