Ga naar inhoud
Vespaforum.be

1000 km Vespistica VC Mantova


vespadiverso

Aanbevolen berichten

3 leden van Vc Wetteren, Amici delle Due Tempi, gaan de club nogmaals op de vespa-landkaart zetten.

Ditmaal gaan Roufio, Filip en ik de 1000km Vespistica meedoen in Italië. De inschrijvingen gingen van start op 14 februari om 9u en om 17u waren de 240 plaatsen al bezet.

De organisatie kon niet anders dan 40 extra plaatsen te creëren maar deze waren ook in een mum van tijd ingenomen.

5 Belgen nemen deel aan dit internationaal evenement.

We zullen wel verslag uitbrengen als we terug zijn van dit avontuur.

http://www.1000kmvespistica.it/index.php

Evenement: Scooterrun

Georganiseerd door: VC Mantova

Lokatie: Mantova

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Deze editie was uiteindelijk de max: 2 dagen watergieten zonder 1 moment te stoppen. Wat een evenement, wat een organisatie, alles top, hier in belgie kennen we dat gewoon niet.

We hebben het alle vier grandioos gehaald. Foto's volgen nog want geloof het of niet, vespadiverso is nadat we de scooters uit de auto geladen hebben en 2 andere scooters ingeladen hebben amper 1 uur na onze thuiskomst alweer vertrokken naar kroatie om van daaruit met de scooter volledig de kust af te rijden richting Bari en daar ter plaatse nog een raduno mee te rijden.

groetjes Raf

Ps: ik heb deze 1000 km meegereden met mijn pep en heb geen enkel probleem gehad, integendeel

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...