Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VBB 1962


joachimvdr

Aanbevolen berichten

na eens stevig ontvet en gekuist te hebben blijkt dat er nog een goede 85% van de origenele verf (Azzzurro metallizzato) aanwezig is, deze ga ik dan wss ook origineel laten. Met Sucho10 zijn VNB1T zijn mix van restau en originele stukken als inspiratie...

 

natuurlijk wel de lagers enzo veranderen

 

grts

 

joachim

Link naar reactie
  • 9 maanden later...
  • 2 maanden later...

amaai das proper !

originele kleur?

THX, hij heeft de stiel nog geleerd toen de wagens nog uit echt metaal bestonden :)

Het is de originele kleur code van max meyer naar PPG code (die ppg codes zijn nog steeds in gebruik bij onze verf leverancier) 100% zoals origineel zal wel niet, word hier met de hand gemengd volgens wat de pc aangeeft... maar ik ben zeer tevreden met werk en kleur.

Link naar reactie

Joachim, is die kleur 'azurro metalizzato' 1.268.0110 van Max Meyer? Lijkt mij veel blauwer als origineel,maar wel prachtig.

Waar heb je hem laten spuiten, ben geïnteresseerd want resultaat is zeer mooi.

 

Wilby

Link naar reactie

De kleur code voor deze is onderstaande

 

 Azzzurro metallizzato MaxMeyer ,268,0890

 

volgens mij is het kleur op de mijne net iets groener maar dat stoort mij niet. Hij is klaar gezet en gespoten bij ons in de garage te edingen, opel Vanderroost. Moet er wel bij zeggen dat mijne maat van de carrosserie zeer precies is en bij gevolg niet goedkoop. Ik heb het geluk dat ik dat kunnen doen heb aan aankoop prijs (collegas ondereen) maar hij werkte toch een 25 uur aan de voorbereiding en dan nog een kleine 10 aan grondverf, schuren en eind verf... Voor een klant zou dat met lak al snel op 2500 euro komen...

Link naar reactie

enkele vraagjes ;)

 

ik ben de onderdelen voor de remontage aan het verzamelen en vroeg me af hoe ik best tewerk zou gaan, bij de demontage deed ik vanalles dooreen omdat ik toch geen rekening met lak moest houden... . ik dacht:

 

1 kabelboom elect. + kabels rem en koppeling

2 steun/standaard

3 achterschokdemper

4 motor + achterwiel

5 gemonteerde voorvork

6 de rest...

 

of zie ik iets volledig over het hoofd... daar dit mijn eerste keer ik is wil ik liefst niet in het midden van de montage tot het besef komen dat ik de helft weer moet afbreken.

 

ook vroeg ik me af hoe ik het best de nummerplaat bevestig op de bolle achterkant, ik heb een nummerplaathouder maar die steunt dan enkel op naad waar de twee kanten samenkomen...

 

alvast bedankt.

Link naar reactie

alu beenschildrand eerst plaatsen

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Zoals ik je vertelde, eerst de beeschildrand. Hoe ga je nu die aluminium rand plaaten?

Link naar reactie

Ik ben ook gene chrome liefhebber, maar die "aluminium" rand zorgt wel voor de stevigheid

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...