Ga naar inhoud
Vespaforum.be

946 op salon 2013


khemoekeenwespoftwie

Aanbevolen berichten

op 5000 exemplaren wereldwijd , zullen ze niet lang te koop staan.

Koperspubliek voor zo'n ding heeft geen last van de crisis (de meesten zullen dit wel willen als niche ding).

En idd , waarom moeite en tijd in iets steken dat toch verkoopt ? Publiek lokken doe je met grote en wat dan niet stands , als het verkoopt heb je dat helemaal niet nodig. Of het aantrekkelijk is, is weer een andere zaak...

Link naar reactie

Moto branche ligt op zijn gat, alle standen dit jaar zijn gehalveerd en elk merk bespaard, vandaar dat er zo weinig nieuwe modellen uit komen. En de mensen met geld die blijven kopen, zie maar hoeveel Ducati panigali's er zijn verkocht! Maar de stand van Piaggio zag er toch goed uit, er zijn natuurlijk mensen die stoute verwachtingen hebben, maar ga dan aub naar de foor!

Link naar reactie

8500 euro... Vespa is uniek, zie maar hoeveel namaak her en der gemaakt word, maar die prijs is er over me dunkt.

En euh... 3kleps luchtgekoeld is nu ook nie om over naar huis te schrijven he.

Over het uiterlijk zullen de smaken verschillen maar ik kan me er in dat geval wel in vinden, in de prijs des te minder.

Grtzzz

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Ik haal de Honda CBF graag eens uit de garage om wat doelloos rond te rijden, just for fun. Tot ik mij een doel vond ik wou die nieuwe gouden vespa wel eens het echt zien. Dus een paar dealers opgezocht en weg...Nope, noppes niets. Veel te duur, tja dat kon ik ook wel verzinnen. Wel enkele nieuwe lambretta's gezien voor slechts 3000 euro. Lijkt me fair...Weet er iemand een dealer die zo zot is dit nieuwe model Vespa in zijn showroom te zetten. Dan rij ik er weeral just for fun eens naartoe. Nen duvel wie er eerst eentje vindt, deal ;-))))))))))))

Link naar reactie

@Pieter1: je kan er nog geen vinden want ze zijn nog niet geleverd. Ik ken zelfs mensen die zo zot zijn dat ze er ééntje besteld hebben. Dat is nogal eens iets hé Pieter1, mensen die zo gepassioneerd zijn dat ze dat zomaar bestellen. Gelukkig zijn er nog andere mensen die met hun voeten op de grond staan of zich zo nu en dan met het rubber van hun Honda CBF op de weg begeven, doelloos , just for fun dan nog. Vespizzatevi !

Link naar reactie

Aha, de dealers die al bezocht heb wouden ze al niet in voorbestelling. Nog even tot mijn wesp gerestaureerd is en dan doe ik wat minder km op dezelfde tijd. En kan ik eindelijk weer de ritten meedoen. De CBF is handig voor een namiddagje Ardennen of zee. Maar het kan toch niet tippen aan de wesp.

De deal voor den Duvel telt alsnog. Ik dacht dat ze in mei werden geleverd.

CYA

Link naar reactie

Niet alle vespadealers zijn 946 dealer. Naar ik gehoord heb zijn er slechts een20-tal dealers in België die zich 946 dealer mogen noemen.

Momenteel zal je bij geen enkele dealer een 946 vinden omdat deze nog niet geleverd is in België.

Nog even geduld dus

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...