Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rapid bike 'easy' piggyback/powerbox voor GTS met injectie (test)


les

Aanbevolen berichten

woehoe , das toch wel een trotteke rijden.

ben nog maar nieuw id scooterscene. binnen 2 weken rit met club. zal het daar eens vragen. Als ze me daar niet kunnen helpen, mag ik dan eens komen kijken ?

misschien moet je eens een workshop organiseren. ik denk dat daar toch een paar zullen op afkomen. ik incluis :-)

Link naar reactie

woehoe , das toch wel een trotteke rijden.

ben nog maar nieuw id scooterscene. binnen 2 weken rit met club. zal het daar eens vragen. Als ze me daar niet kunnen helpen, mag ik dan eens komen kijken ?

misschien moet je eens een workshop organiseren. ik denk dat daar toch een paar zullen op afkomen. ik incluis :-)

Link naar reactie

nope workshop for dummies als ik. waar zit alles en hoe sleutel je eraan. zoals je zei lambda sonde (geen flauw idee waar dat zit,klinkt wel ruimtevaart-achtig) , sliders , etc...

daar krijgen we toch al een uurtje mee vol :-),

grtz

Link naar reactie

nope workshop for dummies als ik. waar zit alles en hoe sleutel je eraan. zoals je zei lambda sonde (geen flauw idee waar dat zit,klinkt wel ruimtevaart-achtig) , sliders , etc...

daar krijgen we toch al een uurtje mee vol :-),

grtz

Link naar reactie

nope workshop for dummies als ik. waar zit alles en hoe sleutel je eraan. zoals je zei lambda sonde (geen flauw idee waar dat zit,klinkt wel ruimtevaart-achtig) , sliders , etc...

daar krijgen we toch al een uurtje mee vol :-),

grtz

Link naar reactie

Das de vooruitgang hé, vroeger was het de plaat die bleef hangen nu is het de tablet :-P

We zullen zien, ik ben iets nieuws aan het proberen met mijn zaak en wie weet kan ik daardoor wel eens een vespa worshopke houden hoe uw vespa te onderhouden en zinvol vlotter te laten lopen(niet echt tunen, dat is duurder en niet echt zinvol op een 4 takt)

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Ik ben ook benieuwd alpinestars! Laat zeker nog iets horen.

Heb airbox modificatie met Malossi luchtfilter en akrapovic uitlaat op mijn 300 en altijd getwijfeld of de rapid bike er nog op moet...

Ik heb dezelfde setup met enkel nog de complete malossi vario. Ik ben echt wel heel tevreden ( tot nu toe) en vraag me ook af of dit nog een toegevoegde waarde zal bieden...buiten de portemonnee natuurlijk wat lichter maken hahaha.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

De laatste dagen heb ik 300km gebolt en de ene helft zonder powerbox gereden eni de andere helft terug met, gewoon om het verschil nog eens te weten.

Na de box afgekoppeld te hebben leek de motor goed te reageren alleen op stationair wou hij stilvallen mar dit heeft te maken met de zelfleer functie van de ecu.

Na 30km was dit ook weg.

Bijna 70km verder begon ik de 125 terug te herkennen toen het leerproces was afgerond, hij reed zoals vroeger.

Dan de box op een warme motor terug aangesloten en meten terug mee gaan rijden.

Ik blijf erbij, meer koppel en een veel betere gasrespons en ook iets makkelijker op snelheid komen plus het feit dat de kleine euveltjes zoals een fractie inhouden hij hernemingen na het aansluiten van de box verdwijnen mag ze er van mij op blijven !

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

En zijn er ondertussen nog 300 rijders die ervaringen hebben met de powerbox?

 

Bart, ik denk niet dat dit echt nodig gaat zijn op de 300, bij mijn 125 was de punch en het koppel fijn(er) maar je hebt zelf gezien tussen onze 125 GTS'en wat het verschil was met en zonder...

Link naar reactie

Bart, ik denk niet dat dit echt nodig gaat zijn op de 300, bij mijn 125 was de punch en het koppel fijn(er) maar je hebt zelf gezien tussen onze 125 GTS'en wat het verschil was met en zonder...

 

 

Klopt Les ... maar alles word je snel gewoon !! Het verschil was idd duidelijk merkbaar met de 125 .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...