Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Rapid bike 'easy' piggyback/powerbox voor GTS met injectie (test)


les

Aanbevolen berichten

Tja, een standaard GTS 300ie kost de dag van vandaag nauwelijks meer dan een GTS 125ie Super.

Dus waarom nog al die kosten en moeite doen om een GTS 125 op te voeren...?

Link naar reactie

Omdat sommige geen motorrijbewijs hebben...

Ik kan een groepsaankoop regelen met een belgische zaak.

Kost normaal 230 euro

Korting is afhankelijk van het aantal stuks.

Tussen de 10 en 25% korting

Alle onderdelen van Rapide bike komen in aanmerking...

Ik moet zeker al 1 stuk hebben

Laat maar weten wie interesse heeft.

Link naar reactie

Ja ok

Maar degene die de aankoop doet, gaat er ook iets willen op verdienen.

Want die moet ze aankopen en terug verkopen met factuur.

Deze moeten dan nog eens apart verstuurd worden naar de eindklant.

En ik veronderstel dat geen enkele zelfstandige gratis werkt.

Dus die stukprijs is particulier nooit haalbaar.

Link naar reactie

10% korting ongeacht aantal bestellingen.

15% korting vanaf 5 bestellingen

20% korting vanaf 10 bestellingen

25% korting vanaf 15 bestellingen of meer

De groepsaankoop voor alle producten van rapid bike wordt ook opgestart op een ander forum.

Zo is er meer kans op een hogere korting.

Leverancier kan ook eventueel de malossi luchtfilter leveren

Link naar reactie
Mijn achterwiel trekt weg bij het vertrekken als het ergens wa gladde ondergrond is.

'k zou dat al heel straf vinden, als dat 't geval is zou 'k rap terug lichtere veerkes steken of uw bandjes eens upgraden, want ge zit hier geld te geven aan tuning en nu met dees weer durfde er niet mee rijden. soit, ieder zijn plezier, evenveel respect.

Mijne setup: malossi red sponge & akrapovic en 'k moet zeggen dat geneen van al die dingen echt spectaculair vermogenswinst heeft gegeven, just veel meer lawijt.

Link naar reactie

alle, gisteren ook eens getest met ne andere gts waar dat opzit . Geeft idd wel een verschilleke. 'veel koppel' zou ik wel eerder omschrijven als 'iets minder weinig koppel', 't blijft 125ccke he. In tegenstelling tot wat ik had verwacht zijn de 'plofjes' uit de uitlaat weg... (betere verbranding ?).

greetz

Link naar reactie
  • 3 weken later...

heb daarnet liggen testen met de rapid bke en de akrapovic uitlaat, ik had de fuel setting van 1 naar 2 gezet om te zien of dit beter ging met méér brandstof.

ik heb zo bijna 100km gereden en dan terug naar setting "1" gezet om te vergelijken, op "1" is de motor vinniger en vlotter te rijden vind ik zelf dus ik denk dat ik hem zo gaat laten staan, power zat zoals hij nu gaat voor een 125 ;-)

Link naar reactie

kan dit ook werken op een GTS 250 zonder aangepaste uitlaat en andere toestanden? Ben wel geïnteresseerd maar ken niet zo veel van techniek.

Naar ik begrijp en gelezen heb op de site vd verdeler is het een stuk dat je ergens tussen plaatst. Easy peasy of toch iets ingewikkelder dan dat?

Link naar reactie

ja enige technische kennis is toch wel handig hoor... je moet weten waar de injector en de lambda sonde zitten en dan de bijhorende stekker kunnen losmaken zonder dat ge het breekt(werkt met speciale sluitingen).

op een standaard 250 zal het wel niet zoveel maken, het koppel zult ge wel voelen maar ik vind dat een standaard 250 toch al vlot gaat hoor :-)

als je met andere gewichten en een sportuitlaat gaat werken ga je er het meeste profijt mee behalen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...