Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie van hier gaat er naar Vespa World Days 2013...en hoe??


AJ

Aanbevolen berichten

dat is toch simpel dat er zo vragen gesteld worden. dat ze dit dan op hun web site vermelden dan gebeurd dit niet.

En dan heb je mensen gelijk mij die pas een vespa hebben, of hebben jullie nooit een eerste vespa gekocht.

Maar géén probleem dan bestel ik alles on-line of beter nog ik ga het in italie wel halen.

hahaha in italie halen :D, volges mij verstade gij het ni helemaal :D die stukke van italie komen van dezelfde container uit abu dhabi zenne ;)

Link naar reactie

En "We" zijn weg!

Veel plezier allen...

Groeten AJ en Karin

Link naar reactie

@roufio het gaat er mij om niet om of ik ''te laat'' was met een kaartje te kopen, prima dat ze het op die manier doen, maar het gaat er mij om dat ze erg slecht zijn in het informeren.

Er heerst een hoop onduidelijkheid etc, + dat ik het zeer vreemd vindt dat je het kaartje niet kan omruilen met een ander persoon, desnoods met een aanvraag formulier wat via de organisatie gaat en dat die gene ook lid moet zijn van een club.

Op Facebook zijn ze zeer actief, ze reageren alleen op bijna geen enkele vraag van een liker van hun pagina, op emails wordt ook zeer slecht gereageerd, ze zullen het vast druk hebben maar plaats dan ergens een zinnetje met het antwoord op een vraag die 100x aan ze gesteld word.

Zo en nu op naar Hasselt

Link naar reactie

Kleine TIP voor de organisatie, maar als je deze foto's op jullie facebook zet maak je het de mensen niet moeilijk om een badge "na" te maken. Alle je weet nooit of er zijn met slechte bedoelingen die graag eens gratis langs komen of ze :)

Verder succes met jullie weekend en op geen regen! Ziet er al geweldig uit.

Link naar reactie

en ik ga naar het schoolfeest...en picnic, al eens een maand uitgesteld wegens regen. Ik hoop voor de klein mannen al dan niet op een Vespa ;-)dat de weergoden ons gunstig blijven. Als er iemand zo een opnaai badgeke kan versieren, zou dat tof zijn. En ik weet het, ik ben er niet geweest maar zou mooi zijn in mijn verzameling. Allen de leute

Link naar reactie
dus zonder kaarten kun je niet bij de dealers geraken,

jammer kon nog veel gebruiken!

tickets gevraagd!

ps. heb mijn vespa vnb6t nog niet lang ik zou graag in een classic club aansluiten enig idee de

welke in de buurt van tongeren

Zeker wel

Ik ben donderdagavond geweest, gewoon om over de parking te lopen (en het Dusartplein). Kan je gewoon gratis en zonder problemen op. Op het plein staan allerhande standjes en is er 's avonds muziek, allemaal gratis en vrij toegankelijk. Je kan overal gewoon door, ook langs de standjes.

Link naar reactie
...'t schijnt dat de Hasseltse brandweer en de omliggende korpsen met al hun wagens zijn moeten uitrukken, om één van de grootste wespenplagen sinds jaren, te bestrijden ????...<:))

Hahaha, die is goed, ik was al bekan helemaal mee :-)

Ps VWD was voor mij een prachtige ervaring ! :-)

Link naar reactie

Big thumbs up voor de organisatie,voor diene ene dag dat ik er geweest ben goe geamuseerd,nette locatie en vriendelijke mensen,,,ge ziet duidelijk dat daar een Belgische organisatie achter zit,die zich de volle 100% geeft.

CHEERS

Link naar reactie

Wij zijn weer thuis na deze fantastische vwd dagen.

Ongelooflijk leuk en petje af voor de geweldige organisatie!!!

De weergoden hebben het op de juiste momenten voor ons droog gehouden haha.

Prachtige ritjes gereden en veel,heel veel leuke vespa's gezien uit veel delen van europa, ongelooflijk waar ze allemaal vandaan komen om dit mee te maken.

Één ding al zeker, volgend jaar in Italie zijn wij er zeker weer bij!

Iedereen bedankt voor de gezellige dagen.

André en Karin

Link naar reactie

Ben even zaterdag geweest, zonder tickets en we mochten gewoon met het gezin naar binnen, toertje in vespa dorp gedaan, dealerstandjes gedaan en veel moois gezien. mooie organisatie een leuk festival sfeertje. Content dat we toch het risico genomen hebben om zonder tickets eens te gaan kijken, was de moeite. Nu wesp verder in orde zetten en een oldie clubje zoeken...

grts

joachim

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...