Ga naar inhoud
Vespaforum.be

wie maakt welke trip in 2013


Marc T

Aanbevolen berichten

ik zie dat er verschillende plannen voor trips verder weg gemaakt worden in 2013 (Noordkaap, Santiago de Compostella, dwars door Iran enz.) zelf plan ik een trip naar het zuiden van Frankrijk (L’Ambesc), waar ik Familie heb wonen. welke plannen zijn er nog in de maak?

en misschien nuttig, waar let je op bij het maken van zulke plannen? m.a.w. tips en tricks?

Link naar reactie
Naar Zeeland ( nl ) , Ardennen , de Belgische kust , de Antwerpse Kempen , en wat relaxen op een Antwerps terras ...;))

Dat ga ik ook doen, en wil ook eens naar cape blanc nez

Als de Vespa klaar is, toon ik de "leukere" weg wel, ken dat daar een beetje.

Link naar reactie

@arti-bella: zelf hebben we een keer een weekend in de B&B Bomloze Put in Watervliet geweest, niet zo ver van Eeklo. Je slaapt er in een gezellig huisje voor 2 personen, tof ingericht. Eigen parkeerplaats. De eigenaresse die een beetje verderop woont, kwam 's morgens een uitgebreid ontbijt brengen, met alles erop en eraan. Mooie streek daar...

Link naar reactie

Tegen de zomer richting Avignon rijden (Eurolambretta) en een maand later naar Mormoiron (scootertreffen) en daar nog een extra weekje blijven hangen om wat rond te cruisen... En voor de rest nog wat andere treffens in buitenland (Engeland, Duitsland,...).

Link naar reactie

DITO: Naar Zeeland ( nl ) , Ardennen , de Belgische kust , de Antwerpse Kempen , en wat relaxen op een Antwerps terras ... maar die terrassen zullen niet enkel in Antwerpen zijn ;)

Trip naar Italië kan wegens verlof van vrouwke (dat ze niet krijgt) niet doorgaan ... :(

Volgend jaar meer chance hopelijk ... stoeme zorgsector!

Veel tripplezier en (niet te) zwaar trippen!

Link naar reactie

@Krikke , da zijn snoepkes , en ik ben van Antwerpen en weet dat ... .maar ja wa weten wij nie ...

En qua Trip met de vespa ... elke dag naart werk en terug ... .

Link naar reactie
@Krikke , da zijn snoepkes , en ik ben van Antwerpen en weet dat ... .maar ja wa weten wij nie ...

En qua Trip met de vespa ... elke dag naart werk en terug ... .

Johan, ben er vrij zeker van dat Nero beulingworsten bedoeld met trippen...maar los daarvan weten wij bijna alles! ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...