Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welk/Wat voor Vespa prullaria,verzamelen Wij/Jullie/U?


AJ

Aanbevolen berichten

Hoi,

Zag het Topic,wat heeft u van de Kerstman gekregen,en dacht misschien is het een leuk Topic om te zien wat "Wij" Vespa/Scooter liefhebbers allemaal verzamelen aan Vespa spul?

Wij hebben div spulletjes in de huiskamer,van beeldje's,Patche's,Olie blikje's,oude advertentie's,oud speelgoed,spaarpotten en nog steeds verder aan het zoeken (word steeds gekker),Haha...

In diverse musea de mooiste spulletjes gezien,van oude bordspelen tot oude kindertrapauto/fietsje's van Vespa...

Echt heel leuk en mooi wat er in de jaren gemaakt isvan Vespa!

Hier eerste foto's,

11771098.jpg

11771108.jpg

11771115.jpg

11771178.jpg

11771203.jpg

11771227.jpg

Groet,K.& AJ

Link naar reactie

Wow,

Ik wist niet dat de verzamelwoede zo groot was...

Ben recent nog eens gaan grasduinen door mijn spullen en ja... vond toen deze (ik wist dat die nog ergens lagen):

- een origineel ongeopend zakje met strandvormend van de firma GIROGIL - Jouets de qualité France, met daarin een blauwe Vespa. Is echt zeldzaam,

- een ongeopend soort surprise zakje met een zelf te maken Vespa erin (à la kinder surprise). Is vermoedelijk niet oud,

- een holografische antieke jaren 60 sleutelhanger. Naargelang je hem schuin houdt verandert de text/tekening,

- diverse originele (4 stuks) 'posters' of reclames (25x35cm) uit jaren '60 magazines,

- een Engels jaren '60 magazine : Motor Cycling mat artikel over Vespa,

- 2 recente Italiaanse magazines,

2vsotnr.jpg

20zy2k3.jpg

2h4dp1l.jpg

efjgio.jpg

acwom1.jpg

1z3m89z.jpg

zu5936.jpg

16kt4rl.jpg

Zelf ben ik geen verzamelaar van deze Vespa related artikelen. Daarom doe ik ze dus als één lot van de hand voor 50Euro (da's gemiddeld 5 Euro/item)

Bij deze dus...

Beste wensen.

Luc

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...